Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo f.eks bytte til Nova. Du kommer nok ikke til å angre.

Ja, jeg kan jo det, men jeg håper på å kunne være fornøyd med en "out of the box" opplevelse i forhold til ROM, noe jeg egentlig var med CM 10.2.

 

Fant ut hvordan fjerne Google søk. Innstillinger - Startside - Innstillinger - Homescreen - Fjern hake. Ferdig.

Endret av ArneBelinda2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart?

 

Kjører V4.4.2 stable på S3.

 

Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse.

 

Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet.

Lenke til kommentar

 

Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart?

 

Kjører V4.4.2 stable på S3.

 

Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse.

 

Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet.

 

 

Opplevde til slutt så mye negativt med Cyanogenmod at jeg fjerna hele dritten :p Skal vell også sies at jeg ble lei Android og gikk tilbake til et eple.. Shit shit! Men iOS oppleves som mye mer stabilt generelt. Det bare virker som de sier.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

 

 

Noen andre som sliter med at kameraet konstant klikker, og vil ikke la seg bruke igjen før man tar en omstart?

 

Kjører V4.4.2 stable på S3.

 

Spesielt appen Snapchat får kameraet til å stanse.

 

Jeg opplever ofte at hvis jeg i mottatte snaps, og så dobbel-klikker på en bruker, da fungerer kameraet noen ganger igjen. Eller før du går ut av appen, setter til frontkameraet (selfie-kameraet), da jeg opplever at dette klikker sjeldnere enn bak-kameraet.

 

 

Opplevde til slutt så mye negativt med Cyanogenmod at jeg fjerna hele dritten :p Skal vell også sies at jeg ble lei Android og gikk tilbake til et eple.. Shit shit! Men iOS oppleves som mye mer stabilt generelt. Det bare virker som de sier.

 

Don't drink the Kool Aid!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...