Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være styrt av hvilken firmware du kjører. De er delt opp i geografiske soner. De som kjøpes her i landet har WW (World Wide)-utgaven, mens de amerikanske kjører... US-utgaven (duh!). Usikker på hvorvidt det er mulig å bytte, men skulle jo nesten tro at det var uproblematisk.

 

Eller det kan være at den lider av litt jetlag og kommer seg etterhvert.

Her kan en laste ned de forskjellige firmwareversjonene:

http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=Eee+Pad+Transformer+TF101&os=32

 

Aner ikke om det er mulig å endre fra US til WW.

Lenke til kommentar

Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips?

Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem.

 

Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk.

Lenke til kommentar

Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips?

Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem.

 

Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk.

 

Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen :) For den kan ikke brukes til noe spesielt nei :)

Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs.

 

Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å?

Lenke til kommentar

Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips?

Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem.

 

Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk.

 

Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen :) For den kan ikke brukes til noe spesielt nei :)

Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs.

 

Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å?

 

Bruker du stock keyboard?

Lenke til kommentar

Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips?

Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem.

 

Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk.

 

Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen :) For den kan ikke brukes til noe spesielt nei :)

Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs.

 

Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å?

 

Bruker du stock keyboard?

 

Ja gjør det. har prøvd mange forskjellige varianter, men ikke fått det til. Fant i et forum at det er andre som har problemer med det også, så kan være at splashtop har problemer med bokstaver utenom de engelske. Eller det funker på skjermtastaturet :p

Ingen her i forumet som kan gi tilbakemelding på om de får skrevet æøå med det fysiske tastauret i splashtop?

Lenke til kommentar

Noen som har fått til GPS funksjonen?

Å bruke EEE pad'n som vanlig bil GPS, eller må man ha nett for å bruke GPS'n?

 

Selve GPS'n fungerer jo uansett om du har nett eller ikke, men det er navigasjonsprogrammet som bestemmer hva du kan gjør med GPS'n.

Som det er nevnt så må nok Google Maps applikasjonen ha nett for søking og ruteplanlegging.

 

For offline navigasjon har jeg så langt så vidt prøvd OsmAnd som bruker Open Street Map som er et gratis kartverk som lastes ned av app'en og dermed ikke trenger å være online under kjøring. OsmAnd og OSM er open source verktøy så ikke forvent samme kvalitet som med kommersielle navigasjonspakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...