Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å bli dasket i ansiktet av en penis


  

327 stemmer

  1. 1. Har du noen gang blitt dasket i ansiktet av en penis?

    • Ja, og jeg var med på det.
      20
    • Ja, men jeg var ikke med på det.
      17
    • Jeg har opplevd både alternativ 1 og 2.
      6
    • Ikke såvidt jeg vet.
      284
  2. 2. Har du noen gang dasket noen i ansiktet med din penis?

    • Ja, og h*n var med på det.
      59
    • Ja, men h*n var ikke med på det.
      19
    • Jeg har opplevd både alternativ 1 og 2.
      24
    • Ikke såvidt jeg vet.
      191
    • Jeg er jente og har ingenting å daske med.
      34
  3. 3. Til dem som ikke har blitt dasket: er dasking noe du ville vært villig til å prøve?

    • Ja, helt klart. (jente)
      21
    • Kanskje, under de rette omstendigheter. (jente)
      14
    • Nei, jeg tror ikke det. (jente)
      5
    • Absolutt ikke! (jente)
      10
    • Ja, helt klart. (gutt)
      39
    • Kanskje, under de rette omstendigheter. (gutt)
      33
    • Nei, jeg tror ikke det. (gutt)
      66
    • Absolutt ikke! (gutt)
      139


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ifølge nyhetsbyrået Reuters er Alfords sjef, Richard Moore, dømt for å ha slått penisen sin i hodet på Alford, og deretter tvunget henne til en seksuell handling.

Virker som journalisten har fremstilt det litt feil :p Men 500 millioner var ekstremt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Til dem som ikke har blitt dasket: er dasking noe du ville vært villig til å prøve?

 

Her svarte jeg Helt klart (gutt) fordi jeg hadde med glede dasket en jente i ansiktet med min penis. Men dessverre kan det tolkes som at jeg ville gjerne fått en penis dasket i ansiktet mitt. Og til det sier jeg: NEVAHR!!!

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Nei, har verken dasket eller blitt dasket. Føler spørsmål 3 kan bli tolket på to måter, jeg svarer på begge: Nei, ville ikke klasket dama i ansiktet med kuken med mindre hun ga klart uttrykk for at en slik handling ville vært ønskelig, og nei, jeg vil heller ikke bli dasket i trynet med en kuk. Da jeg ikke tolket spørsmålet riktig før jeg stemte, stemte jeg "Kanskje, under de rette omstendigheter. (gutt)", da med tanke på at jeg kunne dasket dama hvis hun ville det.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Per definisjon er det vel egentlig snakk om all berøring mellom en manns penis og en annen persons ansikt, som ikke er innsiden av munn/tunge eller lepper. Men det jeg ser for meg i hodet mitt er en karakteristisk "slapping motion"/daskebevegelse, hvor penis (som i erigert tilstand får en viss stivhet, men også fleksibilitet/bevegelighet som helhet grunnet dreiemomentet i selve roten) viftes/ristes i en bevegelsesbane som avbrytes av ansiktet til henholdsvis en kvinne eller mann.

 

Har ingen film for hånd per dette øyeblikk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor synes du det er så rart?

 

Jeg, som heterofil vell og merke, vil da ikke ha en annen mann sitt kjønnsorgan i ansiktet mitt?

 

Og det å daske noen med den..

Tanken gir meg absolutt ingen seksuell stimulanse i allefall.

 

Om jeg først har penis nær ansiktet ditt, så er det absolutt ikke å daske deg i annsiktet jeg har lyst til, det er da ikke behaglig hverken for meg eller deg.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...