Gå til innhold

Asus gjør klart for Bulldozer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at noen AM2/AM2+ hovedkort får støtte for AM3+ -prosessorer.

Enig, men jeg er ikke mye i tvil, jeg føler meg tilnærmet bombesikker. Bulldozer er ikke lansert enda, så det kan jo skje, men å gå fra AM3+ only til AM3 og så plutselig støtte en enda eldre sokkel og en "gammel" minnestandard virker like realistisk.

Bra oversikt, Simen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med 880G-kort? Jeg ser at Asus slipper en ny serie med samme chipsetet som støtter AM3+. Burde de ikke kunne oppdatere forrige generasjon til å støtte AM3+ også?

Skrevet

http://www.xbitlabs....rms_Slides.html

Sli er tilbake på AMD platform ! :)

I såfall kan dette være gode tegn på at spillytelsen i det minste er veldig høy på Bulldozer platformen, spesielt om Nvidia ikke ønsker å bli begrenset av Intel platformen (om det er tilfelle).

Her er det bare å krysse fingrene og satse på en knall lansering fra Amd.

Skrevet

Også MSI har flere kort klar for bulldozer med bios oppgradering

Vet jeg har sedd noe tilsvarende fra gigabyte , så tror nok de fleste hk produsenter vil komme me bios oppgradering for hk av 8xx serien.

Flott :) Ble litt skuffa da jeg i etterkant av bestilling oppdaget at AM3 ikke så ut til å støtte Bulldozer. Litt sløvhet fra min side siden AMD har en svært god historie med kompabilitet mellom soklene der. Men ser jo ut til at GA-890-FXA-kortet mitt får et langt liv allikevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...