Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må da for svarte være lov å si meningen sin, når WoT legger opp til "kjempefeiring" ?

 

Hehe jada, og er tildels enig i at det ikke var voldsomt å rope hurra om her. Er bare litt morsomt å se kommentarene til hver eneste special på wot forumet, det klages uansett.

 

Forøvrig leste jeg en kommentar fra Supercharge, English Community Manager:

 

There is more to come but you need to be patient!

 

Så det kommer nok noe mer. Dog tipper jeg at dette har med gift shoppen å gjøre. Dette kan jo også være gratiskoder osv.

Lenke til kommentar

5x xp... jay. 30% avslag og 30% bonus fortjeneste på tier 8, jay. Jeg skal kjøpe tilbake Pershing og kjøpe meg T28. Ellers har jeg T32, Tiger 2, 50 100, ISU 152. 13 90, T-44, SU-14 på tier 8...

Se om jeg orker å grinde T25/2 og kjøpe meg T28 proto også, eventuelt grinde comet og kjøpe centurion I, eventuelt grinde jpanther og kjøpe ferdi. :green:

Ellers så er det +100% fortjeneste på type T-34 så da får jeg grinde den og skaffe meg 59 16 som det også er +50% fortjeneste på. AT-2 og M4 har jeg også spart på, dem er det også +100% fortjeneste på.

Og må ikke glemme half pris på equipment.

 

Mye snacks her :)

Lenke til kommentar

Defeat!

Map: Ensk

Date: 11. april 2013 21:54:54

Vehicle: AT 7

Exp: 1 378 + Credits: 54 810

Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun

 

 

8Kills

 

 

Det gjør så jææævlig vondt. Det verste var mongoen som prøvde å cappe med 50% av motstanderne igjen mens to light tanks stod og holdt meg detracka. "Help me cap" var svaret hans når jeg ba om hjelp rett rundt hjørnet ...

 

 

Edit: Var for øvrig ikke langt unna å vinne, men svinet av en light tank sirkla og tok meg ut sakte men sikkert bakfra mens jeg var på nippet til å ta ut Tigeren deres.

4342 i dmg, mer enn de fem neste på lista til sammen. To JagdpzIV som har delt ut mindre enn 200 i dmg TILSAMMEN.

 

I blant mister jeg trua på folk, dette er en av de ...

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Ikke uten å ta opp kampen, eller replayen av kampen først. Legg merke til hvor liten replay fila til WOT er, det er fordi den bare inneholder info om hva alle gjorde i spillet, mens selve visningen av allt krever selve spillet i seg selv.

Måtte vel omtrent lagd en nettleser versjon av WOT først for å få det til.

Lenke til kommentar

Synes det går tregt nok med èn konto, men to? Bah

Jeg hadde ikke giddet det å etablere konto på NA. Men hvis man liker å grinde low tier så er det vel ok.

Vel, jeg har noen og 40 tanks på EU som jeg nesten aldri spiller med lenger, så da var det like greit å starte på nytt. Kan forøvrig konstatere at spillerne er like dårlige der som her.

Lenke til kommentar

Er da ikke så værst dette..... Bare typisk at en er bortreist fredag-søndag...

 

From 12th April 07:10 CEST (GMT+2) until 16th April 07:00 CEST (GMT+2) you can enjoy this magnificent in-game second anniversary special offer:

X5 Experience

Medal Hunt

Discount and Profit Bonus on Tier VIII Vehicles and Tier VI SPGs

Discount on Tier VIII Premium vehicles

Profit Bonus on Tier V Vehicles

Discount on Equipment and Crew Training

Discount on Premium Accounts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...