Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Kjører litt rundt i T21 selv, men synes ikke den er noe særlig skøy. Mest fordi jeg verken kan eller liker å spille som scout. Men den er vel en grei nok scout egentlig, mer futt i den enn de stakkarslige Pz38nA iallefall. Men må vel bare grinde den nå, blåst for mye cash på free-xp i det siste, så får komme meg til T69 på den langdryge måten.

 

Hvorfor sammenligner du de to? tier IV mot VI?

Men jeg er som deg, ikke lagd for og spille scout.

 

En annen ting, det virker som PzII har fått bedre armor, ble dinget på en del ganger i går med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du heller bør spørre om dette her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=303, men siden du har spurt så kan jeg jo svare.

 

Spiller på laptop, så skal ikke komme med noen forslag til tastatur, men hvis du er ute etter en spillmus som funker veldig bra uten for mye dall så kan jeg anbefale logitech MX518. http://www.hardware....ech_mx518/14713

Endret av JKDahl
Lenke til kommentar

Tror du heller bør spørre om dette her http://www.diskusjon...p?showforum=303, men siden du har spurt så kan jeg jo svare.

 

Spiller på laptop, så skal ikke komme med noen forslag til tastatur, men hvis du er ute etter en spillmus som funker veldig bra uten for mye dall så kan jeg anbefale logitech MX518. http://www.hardware....ech_mx518/14713

Veldig bra mus, men den eksisterer ikke lenger. Har blitt byttet ut med G400, som er samme sak med bedre laser!

Lenke til kommentar

Istedet for å fjerne all tekst ved sitering kan det være et greit tips å heller benytte Spoiler-tagen. Det gjør det det mye lettere å følge en samtale for andre. Istedet for å måtte scrolle opp til det jeg må anta er det som svares på, finner jeg alt i spoiler-tagen.

 

Slik som dette:

 

 

Kjører litt rundt i T21 selv, men synes ikke den er noe særlig skøy. Mest fordi jeg verken kan eller liker å spille som scout. Men den er vel en grei nok scout egentlig, mer futt i den enn de stakkarslige Pz38nA iallefall.

 

Men må vel bare grinde den nå, blåst for mye cash på free-xp i det siste, så får komme meg til T69 på den langdryge måten.

 

 

 

Jeg synes ihvertfall dette er lettere å lese, samtidig som ikke gir masse støy i form av sitering (som jeg antar er målet med "snippingen".

 

Ellers lurer jeg på hva som er greieste måten å bli bedre på i WoT? Jeg har i skrivende stund hatt 932 kamper, med 51% seire og 48% tap. Men av xp er bare 264. Dette virker veldig lavt synes jeg?

Jeg spiller for det meste på tier 4-6 og kjører mest russisk.

Lenke til kommentar

Ellers lurer jeg på hva som er greieste måten å bli bedre på i WoT? Jeg har i skrivende stund hatt 932 kamper, med 51% seire og 48% tap. Men av xp er bare 264. Dette virker veldig lavt synes jeg?

Jeg spiller for det meste på tier 4-6 og kjører mest russisk.

 

Med eller uten premium? Uten er det definitivt ikke lavt. Det du får mest exp for er damage, og jo høyere tiers, jo mer hp har tanks og jo mer damage kan du gjøre! Og beste måten å bli bedre på er egentlig å platoone med folk som er gode. Og å alltid ha ett øye på minimap'en!

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Med eller uten premium? Uten er det definitivt ikke lavt. Det du får mest exp for er damage, og jo høyere tiers, jo mer hp har tanks og jo mer damage kan du gjøre! Og beste måten å bli bedre på er egentlig å platoone med folk som er gode. Og å alltid ha ett øye på minimap'en!

 

Kjøp tier 6, KV-1S. Med beste kanon gjør man mye damage, og tjener mye xp.

Lenke til kommentar
Istedet for å fjerne all tekst ved sitering kan det være et greit tips å heller benytte Spoiler-tagen. Det gjør det det mye lettere å følge en samtale for andre. Istedet for å måtte scrolle opp til det jeg må anta er det som svares på, finner jeg alt i spoiler-tagen. Slik som dette: Jeg synes ihvertfall dette er lettere å lese, samtidig som ikke gir masse støy i form av sitering (som jeg antar er målet med "snippingen". Ellers lurer jeg på hva som er greieste måten å bli bedre på i WoT? Jeg har i skrivende stund hatt 932 kamper, med 51% seire og 48% tap. Men av xp er bare 264. Dette virker veldig lavt synes jeg? Jeg spiller for det meste på tier 4-6 og kjører mest russisk.

 

Ja det er ganske lav XP, dog jeg var nok ikke noe bedre selv på det stadiet. Var først rundt 2.5k kamper at det løsnet, og har i skrivende stund ~530 average XP, og ~680 average damage.

 

Det finnes mange youtube vids med tips, men er litt vanskelig og komme med tips før man skjønner hva du sliter med.

 

Ett lurt tips er og alltid følge de største heavies på dine teams, og ikke gå først. Sånn sett har man "beskyttelse".

Lenke til kommentar
Med eller uten premium? Uten er det definitivt ikke lavt. Det du får mest exp for er damage, og jo høyere tiers, jo mer hp har tanks og jo mer damage kan du gjøre! Og beste måten å bli bedre på er egentlig å platoone med folk som er gode. Og å alltid ha ett øye på minimap'en!

 

feil. snitt XPn er uten premium uansett.,

 

Og det er en myte at man får mye høyere XP på høyere tiers, selv spiller jeg mye tier 2, og får nesten alltid like mye eller mer enn tier VIII.

Lenke til kommentar

feil. snitt XPn er uten premium uansett.,

 

Og det er en myte at man får mye høyere XP på høyere tiers, selv spiller jeg mye tier 2, og får nesten alltid like mye eller mer enn tier VIII.

 

Nja, det er ingenting som slår tier 5 LTs i XP. Bare se på gode spillere, alle har sin beste kamp med en av de.

 

Dessuten kjøper jeg ikke at du får høyere avg xp med en tier 2 tank enn hva som er normalen med tier 8. Kan jeg få ingame nicket ditt? Slik at jeg kan se din avg xp på tier 2?

 

I mellomtiden kan jeg ta meg selv som eksempel;

 

Tier 2; T2 LT; Avg xp over 373 kamper; 412

Tier 8; Type 59; Avg xp over 363 kamper; 831

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Desto høyere tier tanksen du skyter på er, desto mer XP får du.

Og er rimelig sikker på at gjennomsnitts XPen som står ingame synker om du ikke har premium. Jeg er 99,9% sikker på at min gjorde det når jeg spilte en liten periode uten premium. Men er jo mulig at jeg hadde noen ekstremt dårlige runder akkurat da.

Lenke til kommentar

Desto høyere tier tanksen du skyter på er, iforhold til egen tier, desto mer XP får du.

Og er rimelig sikker på at gjennomsnitts XPen som står ingame synker om du ikke har premium. Jeg er 99,9% sikker på at min gjorde det når jeg spilte en liten periode uten premium. Men er jo mulig at jeg hadde noen ekstremt dårlige runder akkurat da.

 

fixed

Lenke til kommentar

feil. snitt XPn er uten premium uansett.,

 

Sorry, men det er nok korrekt. Snittet tar med premium, men ikke 2x, 3x eller 5x.

 

Og det er en myte at man får mye høyere XP på høyere tiers, selv spiller jeg mye tier 2, og får nesten alltid like mye eller mer enn tier VIII.

 

Da gjør du ting veldig feil på tier 8...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
hvordan finner man ut snittet sitt i den enkelte Tier da? og hvordan får dere frem de "skryte tallene" deres? (eks. posten til James King i innlegg #5229)

Skrytetallene er copy paste fra WoT klienten.

Resten lurer jeg på selv også.

 

Jeg hadde premium en godt stund, men spiller litt mindre WoT nå, gjerne bare et par runder av gangen. Det er jo så mange andre spill å bruke tiden på og. Den lille tiden jeg har til spill i det hele tatt.

 

Takk for gode svar. Som vanlig i denne tråden.

Det er jo også en av grunnene til at jeg liker WoT, da de fleste spillerne klarer å oppføre seg ganske voksent. Dette står i sterk kontrast til de fleste andre spill med fokus på online multi hvor normen er "uninstall xxx, noob!" og annet skit i chaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...