Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du var heldig med å ta han idet siste skudd traff han :D

 

Sikta som bare juling med de to siste skudda der. Riiiimelig nervøs for at skuddet skulle gå bittelitt høyt eller lavt og vips, no damage...hadde neppe klart å ramme fyren ihjel :p Also, hadde tullingene i cap gitt faen i å cappe og komt etter meg, hadde storyen blitt en ganske annen. Men virker som folk flest har ei greie på at er de først i cap-sirkelen, så skal de faen meg ikke derifra, samme hva som skjer.

Lenke til kommentar

Ninja capping er epic for å bryte opp flanker, og kan lett gi fiendene litt panikk så de begynner å fucke opp. Ellers kan jeg lett stå å cappe en base med flere enemies igjen. Og er drittlei av å måtte betale kompensasjon fordi jeg beskytter meg fra teammates som klikker å begynner å skyte meg når jeg står på cap pointet.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

sant! ninja capping skaper lettere panikk blant de som ikke er mer målrettet. det bryter en ellers fin angrepslinje lett som bare det.

Tuller du? I 95% av tilfellene der motstanderlaget begynner å cappe så sier en eller flere nisser CAP FAST og ikke en jævel går tilbake for å defende, og vips så vinner ene laget kampen med halvparten av tanks igjen på begge lag. Sier som -iL-, er der for å skyte tanks, ikke sitte i efficiency-sirkelen og se på maling tørke :p

Lenke til kommentar

Welp. Når du sitter i cap-sirkelen er du som regel rimelig ubeskyttet, mens de som kommer tilbake for å defende gjerne kan gjemme seg litt bak ting, eller gå hulldown. Så ser ikke helt at det er noen god løsning...se f.eks Comet replayen min litt opp på siden her, hadde de karene komt seg ut av cap hadde jeg vært ferdig :p

Lenke til kommentar
Ninja capping er epic for å bryte opp flanker

 

sant! ninja capping skaper lettere panikk blant de som ikke er mer målrettet. det bryter en ellers fin angrepslinje lett som bare det. jeg prøver bestandig på en slik løsning....
Er det virkelig noen som har sagt det?

 

jepp. flere her som liker det tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...