Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk higer etter tier X. Ikke er det noe spesielt og låse opp etter at du har fått de, man går (nesten) alltid med underskudd når man spiller de, og man er nr 1 target for arties , som (nesten) alltid er med.

 

Jeg spiller sjelden min tier X, tar heller runder i en tier I/II !

 

Helt enig. Jeg tar kun dailies pluss kanskje et par ekstra kamper om dagen på mine tier 10s. Jeg trives best på tier 8 hvor jeg spiller Type og T34. Liker også å spille Panther II.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk higer etter tier X. Ikke er det noe spesielt og låse opp etter at du har fått de, man går (nesten) alltid med underskudd når man spiller de, og man er nr 1 target for arties , som (nesten) alltid er med. Jeg spiller sjelden min tier X, tar heller runder i en tier I/II !
Helt enig. Jeg tar kun dailies pluss kanskje et par ekstra kamper om dagen på mine tier 10s. Jeg trives best på tier 8 hvor jeg spiller Type og T34. Liker også å spille Panther II.

 

Jeg hater Panther I, og håper Panther II er bedre. E50 ser jo helt fantastisk ut, ikke minst med ramming muligheter.

(jeg er ingen sniper mao.)

Lenke til kommentar

Grinder credits med T34 nå, og den er egentlig utrolig morsom.

 

Hadde noen kasser cola etter siste bonus kode fra wot.

Spilte da noen bølle-kamper med Case of Cola og Gasoline oil istedet for first aid kit og fire estinguisher.

Med vents i tillegg så blir jo T34 kjapp som en medium. Og med heftig gun tar det helt av.

 

Hadde noen heftige runder med 80.000 credits selv med defeat.

Lenke til kommentar

Tja, P2 er jo en oppgraderng fra P1, mer molbitet, mer armor, mer DPM, mer alphe, kortere aim time og høyere deviation. Du vil fremdeles være en mediumheavy og bør unngå dueller mot andre mediums, med mindre du kan sørge for at du ikke blir flanket.

 

E-50 er konge med tanke på rammingmuligheter. Du er tyngre enn det aller meste du treffer på, og det du ikke er tyngre enn er som regel ikke så mye tyngre enn deg.

Lenke til kommentar
Grinder credits med T34 nå, og den er egentlig utrolig morsom. Hadde noen kasser cola etter siste bonus kode fra wot. Spilte da noen bølle-kamper med Case of Cola og Gasoline oil istedet for first aid kit og fire estinguisher. Med vents i tillegg så blir jo T34 kjapp som en medium. Og med heftig gun tar det helt av. Hadde noen heftige runder med 80.000 credits selv med defeat.

 

T-34 er da en medium, og er da veldig kjapp.

 

aaah du mener den amerikanse T34.

 

Blir fort forvirra av flere tanker med samme navn, med og uten bindestrek. Hvem genius var det som fant ut at man skulle ha så like navn?

 

Tja, P2 er jo en oppgraderng fra P1, mer molbitet, mer armor, mer DPM, mer alphe, kortere aim time og høyere deviation. Du vil fremdeles være en mediumheavy og bør unngå dueller mot andre mediums, med mindre du kan sørge for at du ikke blir flanket. E-50 er konge med tanke på rammingmuligheter. Du er tyngre enn det aller meste du treffer på, og det du ikke er tyngre enn er som regel ikke så mye tyngre enn deg.

 

P1 er ikke fryktelig mobil nei, og med så lite damage som den gjør, er den nesten umulig og spille som flanking tank; noe jeg elsker.

 

Har igjen 50k for og låse P2 opp, og har over 100k free xp og bruke, men bedre og spare de for og låse opp moduler tenker jeg.

Det blir til at jeg spiller 1 P1 battle om dagen, for og få dobbel XPn.

 

Tidligere har jeg solgt tanker jeg ikke liker og spille etter at jeg har låst opp neste, feks alle franske opp til "borg", og AMX 12t (gud som ejg angret på det i siste patch)

Lenke til kommentar

Flanking tank, ja. Det er noe av det P2 og E-50 er best i. Selv liker jeg P1 godt, alt untatt DPM.

P2 er flott når du har alt på den, men jeg vil tenkte den er nokså lik P1 når du først får den. Selv fikk jeg P1 og P2 når de var t8 og t9. Jeg vil tro det verste du vil oppleve i denne linjen er stock E-50. Den er nokså treig og 200mm pen er til tider for lite.

Lenke til kommentar

Hadde noen heftige runder med 80.000 credits selv med defeat.

 

Mange som misforstår dette. Det er bare experience som får en bonus om du vinner en kamp. Credits får ingen bonus og er derfor ikke påvirket av om du vinner eller taper en kamp.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Grinder credits med T34 nå, og den er egentlig utrolig morsom. Hadde noen kasser cola etter siste bonus kode fra wot. Spilte da noen bølle-kamper med Case of Cola og Gasoline oil istedet for first aid kit og fire estinguisher. Med vents i tillegg så blir jo T34 kjapp som en medium. Og med heftig gun tar det helt av. Hadde noen heftige runder med 80.000 credits selv med defeat.

 

T-34 er da en medium, og er da veldig kjapp.

 

aaah du mener den amerikanse T34.

 

Blir fort forvirra av flere tanker med samme navn, med og uten bindestrek. Hvem genius var det som fant ut at man skulle ha så like navn?

 

Vel, jeg tror ikke USSR og US brydde seg så mye om hva motparten kalte stridsvognene sine :) Hva forventa du? At designerne i WWII og etterkrigstiden skulle ta hensyn til fremtidige spill som omhandler stridsvogner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehehe :)

 

Joda. De sendte telegram og sa at: "..nå må dere ikke kalle noen tanks T-34 eller noe som ligner, for vi har bestemt oss for det navnet. Det kan blir forvirring på forumene i fremtiden når de skal lage dataspill"

 

Men ofte kastet de bare telegrammene og gjorde som de ville. Bare på trass.

Endret av James King
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk higer etter tier X. Ikke er det noe spesielt og låse opp etter at du har fått de, man går (nesten) alltid med underskudd når man spiller de, og man er nr 1 target for arties , som (nesten) alltid er med.

 

Jeg spiller sjelden min tier X, tar heller runder i en tier I/II !

 

Går ikke i underskudd med premium, og tier X er for clan wars.

 

Tier x i random er stort sett frustrerende.

Lenke til kommentar

Spiller mye Tier X i random, har det gøy jeg. Foretrekker IS-4 og T110E5, men jeg har da ikke E-100 eller Maus. Men er Tier 8 som spilles mest, mye pga T34,Löwe og Type 59 da.

Akkurat nå er det Pattons det jobbes med, og det frister med T110E4 også, så spiller litt på T30 også.

 

Tier 8 virker for meg som den best balanserte tieren igrunn. Iaf når det kommer til Heavy og mediums, dog 50 100 er kansje litt svak.

Lenke til kommentar

Klarte nesten å drepe en skadet Maus med min M26 Pershing. Fikk inn noen skudd som gjorde skade, men så snudde han seg mot meg og ventet på meg, heldigvis var arty i live og fikk tatt ut hans siste 160ish hp.

 

Edit: Dæven, der fikk jeg 2044xp(ikke dobbel xp) i Pershing... var en fin runde :)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...