Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Selvsagt skal vi ha innvandrere. De som jobber og bidrar til fellesskapet. Jeg har en kamerat fra India som studerer medisin i Polen. Knakenes fin fyr som aldri har drept en flue eller tråkket på en maur for den saks skyld. Jobber og står på. Sånne trenger vi, ressurssterke personer som bidrar.

 

Så har vi den andre gruppen da. Som ikke klarer å rette seg etter norske lover og regler. Tror det er fritt fram her i landet og damene blir sett på som dukker. Dagsrevyen en knapp måned siden. Der kom det fram at alle voldtekter her i landet eller var det Oslo? Og var det for hele 2010? jaja who gives a fuuuc, poenget er alle disse var utlendinger.

 

Hvorfor skal staten Norge bruke tid, personell, millioner på papirarbeid psykologer, 'spesialister' på å få ut disse? Hva slags tiltak og hva kan vi gjøre for å forhindre at slike mennesker kommer inn i landet vårt? Man kan feks begynne med mye strengere straffer, nulltoleranser som faktisk fungerer og kan virke avskrekkende.

 

Oss som er Oslo borgere to the bone, dvs bodd her hele livet har sett mye og vil se mye negative trender framover. Og jeg kan ikke si at ting ser veldig posestivt akkurat.

 

Og til alle muslim lovers og innvandrer folk der ute. Så må homofile feks få lov til å gå hvor i svarte de vil (not gay btw) NEI dere eier ikke Grønnland.

 

I dub thee... Nassetass.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei takk, jeg er ikke interessert i slikt. Jeg er interessert i fakta,

 

Det virker som du er litt redd for hva du kommer til å se?

 

Og det virker som om du har litt for stor tro på en dokumentar produsert av et privat firma med en agenda om å skape seerstorm.

 

Så det er unnskyldingen din for ikke å se den dokumentaren?

 

Med slike folk som deg, så skjønner jeg nå mer og mer hvorfor innvandringpolitikken er som den er.

Endret av Simkin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syntes innvandringspolitikken vi har i norge er helt på trynet ræva....

 

Jeg har ikke noe i mot et mangfold av multikulturelle samfunn her oppe i nord.

Og jeg stemmer heller ikke FrP .... av økonomiske grunner....

 

Uansett, syntes jeg at innvandringspolitikken suger... Og skulle ønske man kunne gjøre noe med dette kvikt. (Ja for det trenger ikke ta mangfoldige år)

 

Jeg mener at kriminelle asylsøkere burde bli sendt på første fly hjem. De er kriminelle, og har ikke noe her å gjøre. Og første generasjons innvandrere: Rett ut, dersom det skjer en voldtekt, eller annen grov kriminalitet. Vi vil ikke ha dem her... Det er disse som ødelegger samfunnet. De andre, kan bare komme. Men i begrenset form...

 

VI KAN ALDRI REDDE HELE VERDEN! men vi kan hjelpe noen.... Jeg syntes man burde stoppe opp litt nå... for det er da for fanken ikke noe vits å sende inn flere hver eneste dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei takk, jeg er ikke interessert i slikt. Jeg er interessert i fakta,

 

Det virker som du er litt redd for hva du kommer til å se?

 

Og det virker som om du har litt for stor tro på en dokumentar produsert av et privat firma med en agenda om å skape seerstorm.

 

Så det er unnskyldingen din for ikke å se den dokumentaren?

 

Med slike folk som deg, så skjønner jeg nå mer og mer hvorfor innvandringpolitikken er som den er.

 

 

"Slike folk som deg" derimot, er perler i samfunnet! kjernefolk som alle liker og seiler til tops i alle sosiale sammenhenger.

 

NÅ! Hvor mange muslime ekstremister er det i Norge? Jeg kan gi det en head start: Krekar er som regel regnet for å være en, så vi vet det er en!

Lenke til kommentar

Nei takk, jeg er ikke interessert i slikt. Jeg er interessert i fakta,

 

Det virker som du er litt redd for hva du kommer til å se?

 

Og det virker som om du har litt for stor tro på en dokumentar produsert av et privat firma med en agenda om å skape seerstorm.

 

Så det er unnskyldingen din for ikke å se den dokumentaren?

 

Med slike folk som deg, så skjønner jeg nå mer og mer hvorfor innvandringpolitikken er som den er.

 

 

"Slike folk som deg" derimot, er perler i samfunnet! kjernefolk som alle liker og seiler til tops i alle sosiale sammenhenger.

 

NÅ! Hvor mange muslime ekstremister er det i Norge? Jeg kan gi det en head start: Krekar er som regel regnet for å være en, så vi vet det er en!

 

Der har vi EN ja, og han er garantert ikke alene. Garantert.

Lenke til kommentar

Word, norsk opplæring skal selvsagt være obligatorisk. Det gjelder også hjemmemødrene.

 

Ja, spesielt dem. Samt påbud om å snakke norsk til barna. Ikke bare arabisk....

 

Hva med svenskene som snakker svensk? Skal de også hives ut? Hva med franske ambassadeansatte?

 

Det er lett å komme med forslag, det er vanskeligere å lage regler som skal være rettferdige for hele Norge!

Lenke til kommentar
Der har vi EN ja, og han er garantert ikke alene. Garantert.

 

Jasså. Så du baserer påstandene dine på rene antagelser nå? Ikke mye hold i dine argumenter vil jeg si..... Kjedelig å diskutere med folk som ikke har noen gode argumenter overhodet.. Men som bare sprer rundt seg med påstander som kun er basert på antagelser: Altså ren gjetning/tipping.

Lenke til kommentar

Garantert? Har du tenkt å la meg vente lenge på den garantien?

 

Tror du krekar er den eneste da?

 

Jeg tror Krekar aldri kommer til å gjøre noe mot staten Norge av en enkelt grunn: han overlever ikke dag #1 i Irak.

Jeg tror også at det ikke er EN ENESTE muslim i Norge som er så farlig som ABB. Ikke en! Og jeg syntes at hvis vi skal begynne å opptre diskriminerende mot folkegrupper, er det like greit å begynne i heimen. Til helvete med nassetassene, la oss hive dere i fengsel alle sammen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Word, norsk opplæring skal selvsagt være obligatorisk. Det gjelder også hjemmemødrene.

 

Ja, spesielt dem. Samt påbud om å snakke norsk til barna. Ikke bare arabisk....

 

Hva med svenskene som snakker svensk? Skal de også hives ut? Hva med franske ambassadeansatte?

Hvis de bor her burde de snakke et språk nordmenn kan forstå. Svensk er tross alt nabolandets språk, og Svensk er så lett å forstå at man skulle tru at det var en annen form for Norsk =) hehe...

Var i Sverige i går til i dag forresten. Gikk fint. Fikk ingen språkelige missforståelser med noen der.

 

Franske ambasade-ansatte blir noe HELT annet.... Men de kunne godt ha fått en norsk opplæring de også, dersom det var nødvendig..

 

Men hvorfor trekker du inn disse?

Jeg snakker om folk som bor i Norge, og som utgjør deler av vårt samfunn, og som vi omgir oss med hele tiden....

Det er lett å komme med forslag, det er vanskeligere å lage regler som skal være rettferdige for hele Norge!

Neida... Bare ta alle under en kam: Lag regler som gjelder for alle: NORSK er det språket vi snakker i norge. Du er ingen ekte nordmann dersom du ikke snakker flytende norsk.

Lenke til kommentar

Den loven får du aldri gjennom Stortinget, og om du gjør det må du utvise tusenvis av polske snekkere, alle dansker og tusenvis av andre europeiske innvandrere som har bodd her i titalls år.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10021612

 

Tipper denne kan velte argumentasjonen din..... :)

 

 

 

Hehe, ble du overasket??? :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Dagens innvandringspolitikk er feilslått på flere måter, også på måter som er negativt for innvandrene.

Idag er det mange drittsekker som kommer hit, lever på trygd, voldtar og selger narkotika osv.

Selv om dette selvfølgelig utgjør en liten del av de som kommer, trekker det inntrykket av samtlige ned.

 

De innvandrerne som faktisk står på, bidrar og lever godt integrert må betale for dette ved feks at de

har det vanskeligere med å få jobb, og det er mange som har fordommer mot hvordan de er.

 

 

SENK innvandring, integrer de som er her, og send de som ødelegger ut med en gang. Så vil dette føre til

mer positiv instilling til innvandrere blant befolkningnen.

Det må være grenser for hva som skal tolereres.

 

Kan ikke se hvordan noen skal være mot dette? Det gagner da innvandrene like mye, om ikke mer enn de som allerede bor her?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...