Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Jeg er heller ikke imot att folk kan få asyl her i landet, men når de jobber i kun en kort periode, og går resten av tiden på trygd, så er det jævlig provoserende. Du er klar over att de ser på oss som søppel, vi som ikke betror oss til islam? likevel tar vi imot de med åpne armer. Vi nordmenn er så blåøyde og naive att det er helt kvalmt.

 

Nå skal ikke jeg dra alle under en kam, men att det er mange som har denne innstillinga, det er det liten tvil om. Norske jenter ser de på som søppel, det kan man jo se på alle de voldtektsakene som dukker opp helg etter helg.

 

Islam har ingenting i landet her å gjøre.

Er du klar over at jeg blir sett ned på, om jeg her i USA (studerer her) forteller folk at om jeg er ateist? At jeg blir sett som en skummel person, etc.

 

Religion har ingenting å gjøre i det 21 århundre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke imot att folk kan få asyl her i landet, men når de jobber i kun en kort periode, og går resten av tiden på trygd, så er det jævlig provoserende. Du er klar over att de ser på oss som søppel, vi som ikke betror oss til islam? likevel tar vi imot de med åpne armer. Vi nordmenn er så blåøyde og naive att det er helt kvalmt.

 

Nå skal ikke jeg dra alle under en kam, men att det er mange som har denne innstillinga, det er det liten tvil om. Norske jenter ser de på som søppel, det kan man jo se på alle de voldtektsakene som dukker opp helg etter helg.

 

Islam har ingenting i landet her å gjøre.

 

Du har en stygg, hatefull innstilling, og det er åpenbart at du ikke vet det minste om muslimer. Du burde flytte til Oslo og snakke med noen faktisk muslimer. Flotte folk, like forskjellige fra hverandre som nordmenn. Like religiøse som nordmenn også, spesielt andre generasjons muslimer er langt mer ateistiske enn du åpenbart tror.

 

At de ser på norske jenter som søppel har jeg sett mange si, men bare nordmenn. Rart med det der...

 

Og det er også veldig interessant at vi snakket om innvandring, ikke muslimer. Du opptrer med andre ord i denne tråden ikke som en politisk debattant, men som en anti-muslimsk rasist. Du slår meg som en person som jeg aldri kunne vært venner med, og jeg håper virkelig du får oppleve noen ting i livet ditt som gjør at du skifter mening.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Simkin du har så jævlig rett. Nordmenn er utrolig naive og dumsnille så det er kvalmt. Utlendinger vet å utnytte, snylte, drive med kriminalitet. Det er attraktivt i Norge. Og de som ikke klarer å følge norske lover å regler skal rett ut umiddelbart. Hvor ofte hører vi ikke om folk som går inn og ut av fengsler og pågripelser av samme person opptil titals ganger?

 

Straffene her i landet er latterlige og nylig gikk Erling (sleggemannen)ut med at han stortrives i fengsel og gleder seg til å komme tilbake etter ferie ute med familien.

 

What the fuck?

 

Make me a Justisminister så skal Norge gå på skinner igjen. Faen ass

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det hjelper lite om en håndfull av muslimene er vennlige og vil drikke te med oss, når resten ikke bryr seg en døyt. Du liker tydligvis å tro det beste om muslimene.

 

men har du f.eks sett Det Muslimske Brorskap dokumentaren som gikk på TV2?

Så var det denne generaliseringen igjen da! :whistle:

 

Utlendinger vet å utnytte, snylte, drive med kriminalitet.

Det gjør vitterlig nordmenn også!

Lenke til kommentar

Det hjelper lite om en håndfull av muslimene er vennlige og vil drikke te med oss, når resten ikke bryr seg en døyt. Du liker tydligvis å tro det beste om muslimene.

 

men har du f.eks sett Det Muslimske Brorskap dokumentaren som gikk på TV2?

 

Jeg ser ikke på TV, jeg leser bøker og snakker med folk. Hvor mange "islamister" tror du det er i Norge? Det er rundt 150.000 muslimer, troende eller ikke, som er medlemmer av muslimske trossamfunn i Norge. Hvor mange er "resten" i ditt hode?

Lenke til kommentar

Simkin du har så jævlig rett. Nordmenn er utrolig naive og dumsnille så det er kvalmt. Utlendinger vet å utnytte, snylte, drive med kriminalitet. Det er attraktivt i Norge. Og de som ikke klarer å følge norske lover å regler skal rett ut umiddelbart. Hvor ofte hører vi ikke om folk som går inn og ut av fengsler og pågripelser av samme person opptil titals ganger?

 

Det er klart systemet har store mangler, men som for meg er det store underliggende spørsmålet i innvandringsdebatten: Gjør innvandring mer skade enn nytte for Norge? Kulturelt, økonomisk og samfunnsmessig.

 

Hva tror du? Vi kan ikke kun fokusere på de negative aspektene ved innvandring. Det er veldig åpenbart at politikken må strammes inn spesielt i forhold til kriminalitet og trygd. Vi må derimot ikke miste fokus på det som virkelig betyr noe. At Norge skal vokse og blomstre. Innvandring vil være en av de viktigste komponentene for at noe slikt skal skje, men det er helt essensielt med integrering i arbeidsliv og sosiale miljøer. I dagens Norge er dette langt fra oppnådd, men kan vi ikke heller jobbe mot det målet sammen i stedet for å bare gi opp og si: "Nei, dette funker ikke. Send alle ut."

 

Så lenge innvandrerne fungerer i samfunnet finnes det ingen gode grunner for at vi ikke skal få så mange innvandrere som overhodet mulig inn.

Endret av GrandMa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det hjelper lite om en håndfull av muslimene er vennlige og vil drikke te med oss, når resten ikke bryr seg en døyt. Du liker tydligvis å tro det beste om muslimene.

 

men har du f.eks sett Det Muslimske Brorskap dokumentaren som gikk på TV2?

 

Jeg ser ikke på TV, jeg leser bøker og snakker med folk. Hvor mange "islamister" tror du det er i Norge? Det er rundt 150.000 muslimer, troende eller ikke, som er medlemmer av muslimske trossamfunn i Norge. Hvor mange er "resten" i ditt hode?

 

Da foreslår jeg att du søker opp "Det Muslimske Brorskap" og ser på den.. Den ligger bl.a på TV2 og YouTube.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Det hjelper lite om en håndfull av muslimene er vennlige og vil drikke te med oss, når resten ikke bryr seg en døyt. Du liker tydligvis å tro det beste om muslimene.

 

men har du f.eks sett Det Muslimske Brorskap dokumentaren som gikk på TV2?

 

Jeg ser ikke på TV, jeg leser bøker og snakker med folk. Hvor mange "islamister" tror du det er i Norge? Det er rundt 150.000 muslimer, troende eller ikke, som er medlemmer av muslimske trossamfunn i Norge. Hvor mange er "resten" i ditt hode?

 

Da foreslår jeg att du søker opp "Det Muslimske Brorskap" og ser på den.. Den ligger bl.a på TV2 og YouTube.

 

Nei takk, jeg er ikke interessert i slikt. Jeg er interessert i fakta, og dine meninger. Personlig har jeg snakket med to - 2 - muslimer som mener at Norge burde bli mer muslimsk. Ikke helt muslimsk, men at vi "trenger mer religion".

 

Ingen jeg har snakket med har NOENSINNE foreslått at staten burde skifte religion, eller at vi skal kaste ut kirka eller noe sånt. Det er det bare vi ateister som gjør ;)

 

Nå: Hvor mange personer tror du det gjelder? fire? Førti? 400? 4.000? 40.000?

Lenke til kommentar
Så lenge innvandrerne fungerer i samfunnet finnes det ingen gode grunner for at vi ikke skal få så mange innvandrere som overhodet mulig inn.

 

Ja, men det gjør de ikke. Først så kan de jo f.eks slutte med voldtektene sine, er du ikke enig?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Så lenge innvandrerne fungerer i samfunnet finnes det ingen gode grunner for at vi ikke skal få så mange innvandrere som overhodet mulig inn.

 

Ja, men det gjør de ikke. Først så kan de jo f.eks slutte med voldtektene sine, er du ikke enig?

 

Alle sammen? Kvinner? Barn? Nyfødt jenter? De skal stilles ansvarlig for et lite antall enkeltpersoners handlinger?

Hva ville du sagt om politiet arresterte deg og kastet deg ut av landet for noe naboen din gjorde?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Så lenge innvandrerne fungerer i samfunnet finnes det ingen gode grunner for at vi ikke skal få så mange innvandrere som overhodet mulig inn.

 

Ja, men det gjør de ikke. Først så kan de jo f.eks slutte med voldtektene sine, er du ikke enig?

 

Voldtekt er ett av flere problem, og det virker som om det har noe med kvinnesyn å gjøre. Her har vi noe som går innunder kategorien: "integrering i arbeidsliv og sosiale miljøer."

 

Hvis man voldtar skal man straffes for det på den måten retten finner passende. Uavhengig av nasjonalitet.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal vi ha innvandrere. De som jobber og bidrar til fellesskapet. Jeg har en kamerat fra India som studerer medisin i Polen. Knakenes fin fyr som aldri har drept en flue eller tråkket på en maur for den saks skyld. Jobber og står på. Sånne trenger vi, ressurssterke personer som bidrar.

 

Så har vi den andre gruppen da. Som ikke klarer å rette seg etter norske lover og regler. Tror det er fritt fram her i landet og damene blir sett på som dukker. Dagsrevyen en knapp måned siden. Der kom det fram at alle voldtekter her i landet eller var det Oslo? Og var det for hele 2010? jaja who gives a fuuuc, poenget er alle disse var utlendinger.

 

Hvorfor skal staten Norge bruke tid, personell, millioner på papirarbeid psykologer, 'spesialister' på å få ut disse? Hva slags tiltak og hva kan vi gjøre for å forhindre at slike mennesker kommer inn i landet vårt? Man kan feks begynne med mye strengere straffer, nulltoleranser som faktisk fungerer og kan virke avskrekkende.

 

Oss som er Oslo borgere to the bone, dvs bodd her hele livet har sett mye og vil se mye negative trender framover. Og jeg kan ikke si at ting ser veldig posestivt akkurat.

 

Og til alle muslim lovers og innvandrer folk der ute. Så må homofile feks få lov til å gå hvor i svarte de vil (not gay btw) NEI dere eier ikke Grønnland.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...