Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Navn: Aleksander

Alder: 22

Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Fikk vite om serveren av noen kompiser som hadde anbefalt denne serveren på det sterkeste.

Nickname/In-game navn: xAlexBx

Edit: Skrivefeil

Endret av xAlexBx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Aleksander, jeg har lagt deg til på whitelisten! Så velkommen til serveren =) Om det er noe du lurer på er det bare til å spørre folk som er online, eller gå til forumet vårt =)

Skrevet

Ny event er oppe, Criswelvania er en verden du kan nå ved å bruke Stargates satt opp i byene. Dette under navnet "dracula" - i starten har får du ikke lov til å ødelegge noe direkte fra byggningene, da jeg vil at alle skal ha muligheten til å få utforske denne verdenen først.

Husk å ta med våpen og rustning, for det er plenty med fiender her!

Happy hunting :D

Skrevet

Navn: Andrè

Alder: 19

Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Mange kompiser på serveren som anbefalte denne serveren.

Den høres også veldig bra ut.

Nickname/In-game navn: Horrortitan

Skrevet

Navn: Leif

Alder: 31

Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Fikk anbefaling fra noen venner at dette var en bra og spennende server.

Nickname/In-game navn: lhdaland

Skrevet

Navn: Per

Alder: 32

Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Spilt stort sett kun single player, vært hyggelig å prøve å spille med andre, voksne mennesker. :)

Nickname/In-game navn: orb79

Skrevet

Hei Per, jeg har lagt deg til på listen. Hva enn du lurer på er det bare til å spørre folka som er online(Admin er merket med rødt i chat, og mod er merket med blått). Utenom det er det en haug av medlemmer som har nok av kunnskap! :)

Håper du får et trivelig opphold

Skrevet

hey

navn: Kristian

alder: 18

hvorfor jeg vil være med på serveren? fordi det vil bli gøy og bygge med andre. jeg spiller for det meste singel pleyer. :)

in-game navn:krestian1221

Skrevet

navn: Andreas

gamertag: Ankx

Alder: 21

grunn til at jeg vil bli medlem?: min venn astinoz14 anbefalte meg denne serveren

Ankx er nå bannet fra denne serveren, etter å ha satt fyr på en landsby med lava. Alt det du gjorde tok meg 2 minutter å fikse med bigbrother, så du oppnådde ingenting med å oppføre deg sånn.

Skrevet (endret)

navn: Nikolai

gamertag: captain_obivous

Alder: 21

grunn til at jeg vil bli medlem?: er lei av slitsome unger og har lyst til aa proeve noe nytt

Endret av weebl
Skrevet

Nytt event map er lagt til på serveren. Denne gangen er det skyland sin tur til å vise seg frem, og består av en hel haug av flyvende øyer! Her er det snakk om førstemann til mølla, når det kommer til å finne alle de gjemte skattene.(Som du har lov til å ta med tilbake til våre egene worlds)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvor gammel er jeg?

23 år gammel

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

Ønsker å spille med nordmenn, og folk over 18 år. Om det er engelsktalende er helt ok for meg :-)

Hva er mitt ingame nick?

Bullsokk

Endret av Bullsokk
Skrevet

Hei Bullsokk, du er lagt til på serverlisten. Serveren er ikke oppdatert til 1.8 enda, slik at om du har oppdatert vil du ikke ha muligheter til å spille på den før alt er ferdig ! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...