Gå til innhold

Angående rapportering av egne anonyme innlegg


Anbefalte innlegg

Brukere får av og til behov for å rapportere innlegg de har skrevet som anonyme. Kanskje gikk noe galt under posting, en link fungerer ikke, eller de angrer og vil ha personinfo fjernet. For slikt gjelder noen kjøreregler:

 

1. Vi endrer eller sletter slike innlegg bare på oppfordring fra brukeren som postet dem.

- Det betyr at vi må kunne sjekke den anonymiserte brukerens identitet.

- Kontakter du oss om et slikt innlegg gir du oss samtidig tillatelse til å sjekke identiteten. (Kun admins har denne muligheten.)

- Henvendelser fra andre brukere enn innleggets forfatter vil bli vurdert opp mot regler og føringer på vanlig måte.

 

2. Ikke bruk rapporteringsfunksjonen til dette, den kan lese av alle moderatorer og veiledere, som dermed vil kjenne din identitet. Istedet:

- Send en epost til [email protected]

- Send en PM til Dotten eller tom waits for alice.

- Post en henvendelse i "Private forumhenvendelser" (Vi oppretter en egen kategori for slike henvendelser.)

 

3. Husk: Man har ikke krav på å få innlegg slettet, så tenk før dere poster om dette faktisk er noe dere vil ha liggende ute!

- Innlegg som strider mot våre regler kan bli slettet/stengt av moderator uavhengig av det ovenstående.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det godt mulig jeg spør helt feil sted, men jeg har forsøkt å finne ut av dette den siste halve timen uten å komme fram til noen løsning, så jeg kan like godt spørre her. Hvordan poster man egentlig anonymt? Stickyen ser ut til å være borte, eller ha fått en ny url, hjelpe-sektoren hjelper på ingen måte og jeg finner heller ikke ut av det med Google.

Lenke til kommentar

Det var en vurdering etter at man kan se "xxx skriver et innlegg i denne tråden" nederst i en tråd. Og da er det lett å koble anonyme innlegg med en bruker. Først ble det deaktivert at man kan se det, men så rettet til at man må sette seg til skjult. Det er vel i hovedsak for at folk ikke skal poste i den tro de er anonyme, mens en del snappet opp hvem det var.

 

Forøvrig lett å bytte i diskusjon.no-skin. En knapp ved siden av profilbildet over menyen.

Lenke til kommentar

Også må du være skjult bruker før du kan poste anonymt.

Var ikke klar over det, men har ikke brukt anogreiene ennå. Men mulig å få endret det?

Mulig å få endret hva, at du må være skult bruker? Sikkert, i og med at det ikke var slik først og det var en masse styr for å komme fram til den løsningen som nå er valgt, men det er nok ikke ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...