Gå til innhold

Bruker du frontkameraet? (Vurderer SE Arc som ikke har dette.)


Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, bruker du ditt frontkamera? Lurer på om jeg vil savne det på sikt. Kan man bruke det til Skype eller tilsvarende med mobilen? Har det på min Nokia X6 men brukt lite, men har ikke tenkt på å bruke det så mye før nå. Vurderer å kjøpe Arc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker det til face time litt. (Apples webcam chat) og tipper det kommer Skype på android som klarer det. Så hvis du tror du kommer til å bruke noe sånt, burde du kanskje se etter andre telefoner. Har ikke hatt SE med Android, men har hørt en del negativt om dem, du burde ivertfall skjekke om det er bra eller ikke.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Videotelefoni er en flopp, har hatt det på 3 mobiltelefoner, og aldri brukt det. I en periode var det helt gratis fra f.eks Telenor & NetCom, men det ble fortsatt ikke brukt.

Apple prøvde å lansere det som en revlusjonerende nyhet, men sannheten er at det floppet for 5 år siden.

 

~ Mortis

Lenke til kommentar

Jeg har som oftest hatt frontkamera på mobilene mine, og faktisk brukt det :w00t:

 

Bruker det kanskje et par ganger i måneden kanskje, da for å ringe familien og se de live (og så de får sett meg da), uten at jeg behøver en pc.

Så litt kjekt er det jo. Vet aldri når det er morsomt å ha noe slikt, så hvis man har mulighet for å ha det i mobilen, why not? :tease:

Så er det jo veldig gøy å ha på fest da :thumbup:

 

Min Satio har fungert utmerket til dette, og jeg tenkte faktisk på å bytte ut til Arc jeg også siden den har fått så bra kritikk + at jeg elsker sonyericsson mobiler, men har bestemt meg for å kjøpe Neo om et par uker istedenfor.

Grunnen er da ikke at Arc mangler frontkamera, men at den rett og slett er ALT FOR DIGER (ikke tjukk altså) for meg :!:

Testet den på Siba her om dagen, og dama bare lo når jeg holdt den inntil øret og dekket halve ansiktet, hehe, så det gikk ikke :)

Endret av nr1-Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...