Gå til innhold

Hva synes du om Prisguide.no?


Hvilken punkter ønsker du blir forbedret?  

49 stemmer

  1. 1. Hvilken punkter ønsker du blir forbedret?

    • Navigering
      11
    • Filtreringsmeny
      31
    • Hastighet
      14
    • Søk
      21
    • Produktdata
      29
    • Prishistorikk
      12
    • Erfaringer
      10
    • Handlelister
      13
    • Sammenligning
      12
    • Priser og lagerstatus
      23
    • Annet (spesifiser i tråd)
      6


Anbefalte innlegg

Finnes det noen e-post adresse til å kontakte Prisguide med? Jeg kan ikke finne noen.

Ønsker å få anonymisert, eller slettet brukererfaringer jeg har skrevet, noe jeg har krav på mht personvernloven.

Håper ikke dette er like ille som CatchGamer, hvor jeg er i kontakt med Datatilsynet for at de skal følge lovverket i Norge.

Har prøvd kontaktskjemaet, men ikke fått svar på nesten en uke! :thumbdown:

 

Hei, send oss en epost på [email protected] så vil vi hjelpe deg.

 

Jeg søkte etter henvendelsen din i går etter at du hadde kontaktet oss på IRC, men jeg har ikke fullt navn eller epost-adresse og fant derfor ikke igjen saken. Send oss en epost, så skal vi ordne opp :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I tillegg ser jeg ingen logisk sortering av prosessorer og prosessorserier under avanserte filtere. Jeg hadde foretrukket en alfabetisk sortering når man trykket "Vis alle".

 

Hei,

 

Da er dette fikset!

Det tok noe lenger tid fordi vi måtte prioritere litt anderledes (fullstendig overhaling av priser/lagerstatus).

 

Vi venter fortsatt på søkeleverandør når det kommer til flervalg. Men dette kommer! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjempekos med positive tilbakmeldinger! :)

 

Endringsloggen for Prisguide finner dere her

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1307860&st=0

 

og det er -mye- vi har fått utrettet de siste månedene. Føler endelig at dette begynner å bli virkelig bra. Vi har en lang vei igjen før jeg er fornøyd, i hvertfall. Har mye spennende ideer som vi kan ta tak i etter hvert som den grunnleggende tjenesten fungerer optimalt :)

Lenke til kommentar

Mulighet til å kopiere andres handlevogn for så å gjøre endringer i den hadde vært greit. Det gikk tidligere, men jeg kan ikke se at det går nå lenger.

 

Med tidligere menes før den katastrofale omveltningen dere hadde som gjorde prisguiden ubrukelig i lange tider.

Lenke til kommentar

Får ikke kopiering til å virke. Legges hele listen inn under egne lister, eller er det meningen at varene du huker av legges inn i handlevogn du sist opprettet?

 

Jeg ville antatt det første, men ingen av delene ser ut til å virke her.

Kjører Chrome om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Får ikke kopiering til å virke. Legges hele listen inn under egne lister, eller er det meningen at varene du huker av legges inn i handlevogn du sist opprettet?

 

Jeg ville antatt det første, men ingen av delene ser ut til å virke her.

Kjører Chrome om det har noe å si.

 

Du vil se at det står "kopierer listen". Det som skjer er at listen blir kopiert til din konto med navnet "Kopiert liste".

 

Testet med chrome og det fungerer. Kan hende du trenger å bruke CTRL+F5 for å få siste oppdateringen av javascript.

 

Mvh

Torgrim

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kan være en fordel å prøve ut egentlig. Det er større forskjell på "Prisguide 2.0" som ble lansert for et par år siden og hva vi har i dag, enn hva det var fra "Prisguide 1.1" og "2.0" i mine øyne :)

 

Gi gjerne tilbakemelding på hva man savner eller mener ikke fungerer i nåværende versjon.

Lenke til kommentar

Det er egentlig bare noen småting som ikke funker, sånn som søk og filtrering. Treffraten er like dårlig som Kelkoo nå.

 

Kan være en fordel å prøve ut egentlig. Det er større forskjell på "Prisguide 2.0" som ble lansert for et par år siden og hva vi har i dag, enn hva det var fra "Prisguide 1.1" og "2.0" i mine øyne :)

 

Det kan godt hende jeg ikke har gitt prisguiden en god nok sjanse siden for ett års tid siden, men den 2.0 som ble lagt ut, skulle aldri vært lagt ut.

 

Det fantes kun to grunner til å legge den ut:

- de gamle spørringene var for tunge for databasebackend'en, og

- prisguiden så ikke nok iHype-inspirert ut.

 

Så dere byttet virkende funksjonalitet mot hastighet og overfladiskhet.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Etter litt testing nå så ser jeg at noen issues ser ut til å være borte. Søk på mobiltelefon uten abonnement ser for eksempel ut til å virke nå. Før ga det en fæl smørje med 30 forskjellige Telenor-abonnementer blandet inn. Usikker på hvorfor søk med [flere] abonnement gir til dels høyere priser enn uten abonnement, men det kan jo faktisk være riktig. For eksempel dersom det er laveste totalpris som vises.

 

Det var vel også en tid da produktbeskrivelsen var skjult, så man ikke kunne se om prisen var på et kamera eller på et batteri for kameraet. Gloss > usability.

 

Skal teste noen flere ting.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...