raringen Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Jeg har en Plextor 8/4/32A brenner. Bruker Nero 5 som brenneprogram. Jeg åpner Nero, finner fram den filen jeg skal brenne. Starter brenninga, med simulation (for sikkerhets skyld) Så kommer problemet! Jeg får en feilmelding der det står; Invalid parameters in file. Etter dette skjer, så er brenner'n helt død! Jeg rebooter, og brenner'n virker som en vanlig CD-ROM Men brenne... Det vil den ikke Hva er galt? P.S Jeg skulle brenne en musikk CD.
Ullsokk Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Mener du det her? ( 01:28 ) <raringen> JEG TRENGER HJELP!!!!1 ( 01:28 ) <raringen> brennern min er død ?! ( 01:29 ) <+proxytype> krise? ( 01:29 ) <raringen> jeg starter nero, finner fram det jeg skal brenne, starter brenninga, Så får jeg beskjed om invalid parameters in file ( 01:29 ) <raringen> å så er den heeelt død ( 01:29 ) <raringen> men når jeg rebooter så er'n ilive ( 01:29 ) <raringen> ..? ( 01:29 ) <raringen> skjønner ikkeno Har ikke aning btw
Mio Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 kan ikke ha noe med filnavnet på fila du skal brenne å gjøre da? Har du prøvd å brenne noen andre slags filer? f.eks bin filer eller mpg filer og sett om det fungerer bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå