Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på personen et par poster over og lurer på hva moren og faren din har sagt, reagert og om de har tatt kontakt med skolen eller dine venners foreldre?

 

Interessant at du ønsker å rømme og det skal godt gjøres å holde ut mer enn et par dager. Har vel rømt utallige ganger i min ungdomstid, dog ikke havnet lengre enn hos bestemor nedi gata :)

Lenke til kommentar

---

 

Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto.

Så vidt jeg kan se skrev han et hjelpsomt og informativt innlegg. Det står heller ingen steder at han er hw.no, kun at han har skribent. Må da være lov å ha meninger på forumet selv om man er skribent for hw.no

 

Som sagt, jeg likte postene, men når han er oppført som skribent og har deres logo som avatar, føler jeg at han representerer noe mer enn sin egen personlige mening. Han får opprette en privat konto.

Det er jo litt synd du føler at jeg har skrevet arrogant, og selv synes jeg det er innenfor "rammene" for en korrekt repressentasjon av Hardware.no. Posten var ment å være mest mulig informativt, men på grunn av sterk skeptisk til gyldigheten av tråden (mulig troll), så kan det nok kanskje ha virket noe arrogant. Trådstarter ble tydelig fornøyd av posten, og dette er vel strengt talt det viktigste? Og fornøyde brukere er vel absolutt i god Hw.no stil? ;)

 

Men når det er snakk om et forum, så blir det raskt uansett ganske så personlig uansett hvem som skriver, og det vil uansett bli kraftig farget av personen som står bak innlegget. På tross av at jeg er ansatt i systemet.

 

 

 

Dette er min personlige bruker, og har vært i bruk i flere år før jeg ble ansatt, og at jeg nå har forandret gruppe skal ikke forandre dette. Så ny bruker vil ikke skje.

 

Jeg har uansett vurdert å bytte avatar i lengre tid, så for alles skyld så bytter jeg den til noe mer personlig. Så håper alle parter blir fornøyd med dette kompromisset. ;)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt å lese, du har da noen snille foreldre som lar sin 15 år gamle sønn bo i skogen noen uker?

 

Eller som faktisk synnes det er bra for pojken!

Ser ikke noe galt med at en 15 åring bor i skogen (er jo tross alt i bergen og ikke langt ut på landet) risikoen for at noe galt skal skje er vel like stor som det å bli påkjørt av en bil.

 

Men det er jo ikke akkurat snakk om Robinson survivor her, pojken drar jo hjem og henter det nødvendige for å overleve ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...