Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

---

 

Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto.

Så vidt jeg kan se skrev han et hjelpsomt og informativt innlegg. Det står heller ingen steder at han er hw.no, kun at han har skribent. Må da være lov å ha meninger på forumet selv om man er skribent for hw.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo det er sant,men det går ann å tak i "andres" bilder også,jeg mener hallo han går på skolen ;) Er jo å låne nett det å legge ut noen random bilder nettet. Eller at det er gamle bilder di var ganske dusne.

De kan ikke være gamle siden det var dagens (gårsdagens) avis på dem. Det gjør det også mindre trolig at det er random bilder fra nettet.

Lenke til kommentar

---

 

Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto.

Så vidt jeg kan se skrev han et hjelpsomt og informativt innlegg. Det står heller ingen steder at han er hw.no, kun at han har skribent. Må da være lov å ha meninger på forumet selv om man er skribent for hw.no

 

Som sagt, jeg likte postene, men når han er oppført som skribent og har deres logo som avatar, føler jeg at han representerer noe mer enn sin egen personlige mening. Han får opprette en privat konto.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

 

De kan ikke være gamle siden det var dagens (gårsdagens) avis på dem. Det gjør det også mindre trolig at det er random bilder fra nettet.

 

Det går også an å photoshoppe avisen inn, eller gå ut i skogen, finne et telt og ta et bilde, eller gå ut i hagen/ skogen, sette opp et telt og ta bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...