Gå til innhold

Idealdeal.no - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen er bare at jeg er utålmodig og ikke vil vente i dagesvis på nettbutikk ;) Vet du hvordan det funker med Apple-produkter? Apple har vel en eget garanti som gjør at jeg kan levere inn produktet hvor som helst under garanti-tiden? Reklamasjon er jeg ikke så nøye på, jeg forventer ikke at dette produktet skal være i bruk en dag lengre enn garantien... ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nå tenker kanskje jeg litt for mye over slike ting, men en bruker som registrerer seg med det formål å skrive ros om en nettbutikk er, for meg, litt suspekt.

 

Ikke noe vondt ment om det faktisk er en vanlig bruker bak "monchi" - men det har jeg vanskelig for å tro :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå tenker kanskje jeg litt for mye over slike ting, men en bruker som registrerer seg med det formål å skrive ros om en nettbutikk er, for meg, litt suspekt.

 

Ikke noe vondt ment om det faktisk er en vanlig bruker bak "monchi" - men det har jeg vanskelig for å tro :p

Tror aldri eg har vært borti et tilfelle hvor det har vært reelt. Det er de så og si ingen som gidder å registrere seg på et forum for å komme med en så kort positiv omtale om en butikk, og det er ingen som kontinuerlig søker opp tidligere butikker de har handlet hos for å fortelle hvordan det gikk.

 

Eiere, eller ansatte, av de nevnte butikkene derimot....

 

Når det er sagt, søk etter butikken på Google.no. Ikke mye klaging, men det er noen. Om klagene er reelle så ville eg holdt meg langt unna.

 

I tillegg driver de med import av merkevarer. En del av disse produsentene selges kun via offisielle importledd og butikken driver dermed med gråimport. Du vil derfor ikke være garantert norsk språk, garanti eller ha reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven dersom butikken er vanskelig eller skulle legge ned.

Lenke til kommentar

Tror aldri eg har vært borti et tilfelle hvor det har vært reelt.

Utenom dette tilfellet, mener du?

 

Han har laget 1 post på forumet siden han registrerte seg.

Han svarte ikke på tiltale.

Om du hadde sett posten hans den dagen han laget den hadde du sett at han registrerte seg bare minutter før.

I følge hans "sist aktiv" på brukerprofilen er det 9. aug 2011, 23:16.

Mulig eg ordla meg litt feil. Eg mente at eg har aldri vært borti et tilfelle hvor det reelt har vært en ekte kunde som kun har registrert seg for å skryte av en navngitt butikk.

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

nå har jeg erfart at iphoner jeg har kjøpt fra denne butikken har hvert meldt stjålet i USA og England har snakket med apple og de har bekrefta at de imei nr som kommer opp etter at oppdateringen er utført er rapportert stjålet de selger jailbreaka telefoner som så fort blir oppdatert slutter å virke da de blir låst til iCloud så styr unna produkter solgt av idealdeal selv om de ikke har nettside lenger selger de sikkert på finn.no

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (1 time siden):

nå har jeg erfart at iphoner jeg har kjøpt fra denne butikken har hvert meldt stjålet i USA og England har snakket med apple og de har bekrefta at de imei nr som kommer opp etter at oppdateringen er utført er rapportert stjålet de selger jailbreaka telefoner som så fort blir oppdatert slutter å virke da de blir låst til iCloud så styr unna produkter solgt av idealdeal selv om de ikke har nettside lenger selger de sikkert på finn.no

Tror du er 10 år for seint ute. Butikken ser ut til å være lagt ned for noen år siden…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...