Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Jødene kjøpte og eier nesten all media nettopp pga de grunnene jeg oppga. De slipper bare ut versjoner av holocaust som støtter dems side av saken.

Jeg hører du sier det. Og det må du gjerne mene. Poenget er altså at det er nøyaktig det Baltazar beskylder motparten for: Å dømme informasjon ut fra hvem som sår bak kilden:

 

Men det er typisk for de politisk korrekte å tro at all informasjon er feil fordi den står på en en webside som drives av en person eller organisasjon som de har fått beskjed om å ikke like.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor startet dette konspirasjonshykleriet?

Det har vart i tusener av år, og med starten på USA fikk de makt over hele verden.

 

Hva gjorde jødene første verdenskrig? Utenom å omtrent ikke delta.

Gjorde Russland kommunistisk, og sørget for at kommunisme spredde seg til mange land.

Lenke til kommentar

Jødene får jo skylden for mye rart, men hvor startet dette konspirasjonshykleriet? Er det i kjølevannet av krigen?

Grunnlaget ligger nok lenge før, for eksempel med Martin Luther på 1500-tallet: On the Jews and Their Lies. Men konspirasjonsteoriene bunner i "Sions vises protokoller", som ble fabrikert i Ruusland for å gi jødene skyldenfor opprør og krigsnederlag.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Når jeg deltar i debatter som denne så er det med et lønnlig håp om at jeg kan bidra til at nye generasjoner ser verdien av kildegransking og -kritikk, og ikke kjøper noe standpunkt med hud og hår.

 

Her gjør du igjen en liten feil, som nok kommer av egne innlærte fordommer.

 

For du går uten videre ut fra at jeg har "kjøpt" mine synspunkter med"hud og hår" Mao helt ukritisk. Men det er jo ikke ritig.

 

Jeg har jo flere ganger fortalt, eller prøvd å fortelle deg hvordan jeg har gått gradene fra tro på jødenes historie om holocaust, via tvil om antallet drepte jøder, og til nå hvor jeg vet at holocaust aldri skjedde.

 

Jeg begynte som Israelvenn og helt sikker i min tro på holocaust, og jeg mottok også som sagt regelmessig informasjon fra senter mot antisemittisme.

Jeg hadde til og med rotet meg bort og havnet med en gjeng zionistiske kristne.

 

At jeg er kommet hit jeg er nå, hvor jeg vet 100 % sikkert at holocaust aldri skjedde, kan jeg først og fremst takke Gud for, for Gud reddet meg da jeg rotet meg bort i jødenes løgner.

 

Siden har jeg drevet egen etterforskning på dette. Jeg har ikke godtatt påstander fra noen, men brukt flere kilder både offline og online, inkl Bibelen.

 

 

Om noe er urettferdig her, så er det at jeg har historiebøkene på min side.Men det er din hodeine, ikke min.

 

Ja, du har historiebøkene på din side, og jeg syns nå det er ganske urettferdig ja. :)

 

Men historiebøkene er skrevet av jødene og deres disipler sosialistene, som også kontrollerer norsk skole.

 

Mao historiebøkene er skrevet av dem som vant krigen, og som har sterk interesse i at folk skal fortsette å tro på myten om holocaust.

 

 

 

"A man is not old until regrets take the place of dreams." ~ John Barrymore

 

Om det sitatet stemmer, så er jeg definitivt gammel... :wee:

 

 

Du avgjør selv om det sitatet stemmer på deg selv eller om det ikke gjør det.

 

Fortiden kommer ikke tilbake uansett, så det er ingen vits å sitte der å ruge på ting som har skjedd.

Du må bare prøve å se fremover, og skaffe deg nye mål og nye drømmer.

 

 

Sier han som summarisk avgjør at "din dokumentasjon er produsert av jøder, og gjengitt i jødisk kontrollert media. Mao forfalskninger." Du føler ikke at du biter deg selv litt i halen her?

 

 

 

Vel, jeg må innrømme at jeg følte egentlig litt at jeg biter meg i halen når jeg skrev det, derfor tenkt jeg å slette det, men jeg valgte likevel å la det stå.

For jeg vet jo at din oppfattelse av dette kommer hovedsaklig fra historiebøkene, jeg vet også at det som står der om holocaust ikke er riktig. Noe som du dessverre ikke vet.

 

Og jeg vet også at min mening om dette kommer fra en omfattende egen etterforkning over flere år, med sjekking av flere kilder både oline og offline, og også jødiske kilder, både for og imot holocaust.

 

Og ikke minst så vet jeg at Gud grep inn og reddet meg fra jødenes løgner, og fra zionismens grep, da jeg rotet meg bort med disse zionistiske kristne.

 

Men altså ikke ofisielle historiebøker eller offisiell jødekontrollert media.

Lenke til kommentar

Kan noen briefe meg fort på hva og når jøder gjor noe galt?

 

Det ville ta ganske lang tid, for jødene har ganske gjort mye galt opp gjennom hstorien.

 

Men her og nå er det vel mest løgnene rundt denne myten om holocaust som diskuteres, og begynne å nevnet alt annet som de har gjort galt,og skapt av lidelser for andre opp gjennom historien ville ikke passe inn i denne tråden uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Det ville ta ganske lang tid, for jødene har ganske gjort mye galt opp gjennom hstorien.

 

Men her og nå er det vel mest løgnene rundt denne myten om holocaust som diskuteres, og begynne å nevnet alt annet som de har gjort galt,og skapt av lidelser for andre opp gjennom historien ville ikke passe inn i denne tråden uansett.

 

Har du et lite utdrag? Kan gjerne sende det på pm, bare for å få litt oversikt og innsyn i hva som diskuteres

Lenke til kommentar

Han ene som hadde en dokumentar på NRK kunne ikke fortelle om noe det du har sagt. Han nevner gassing en gang, men ingen kilde, det er en dame forteller stemmer som overtar her. Dette er så mistenkelig at han selv ikke ble gasset. Denne gassingen skulle ta plass i et skur i nærheten. Mens han selv fikk jobbe som sykepleier. Hva i all verden? En jøde som pleier jøder?

 

Det må jo selvsagt være løgn, for jødene var jo onde skapninger som ikke hadde egeninteresse og som ikke kunne være villige til å gjøre arbeidet de ble satt til å gjøre for å redde sitt eget liv og unngå å bli skutt.

 

De har du ikke dokumentert. Jeg venter fremdeles på lista du mener det jobbes med skal komme.

 

Mind = blown.

 

Polen sine egne estimater stod jo på siden jeg lenket til!

 

Her har du den igjen siden du har glemt det:

http://ipn.gov.pl/en/brief-history

 

Det er listen over alle jødenes navn og fødselsdato/år som lar vente på seg.

Men så igjen så er det ikke sikkert at instituttet faktisk legger listen ut digitalt, men har søkbare databaser i selve instituttet.

 

Norge og Tyskland har laget slike lister offentlig, men med henholdsvis 150 000 og 766 ofre hadde vi en lettere jobb en polakkene med deres circa 3 000 000.

 

"The War Against the Jews" er navnet på én amerikansk historisk utredning av jødeutryddelsen som lister antall ofre basert på nasjonalitet.

 

Det ville ta ganske lang tid, for jødene har ganske gjort mye galt opp gjennom hstorien.

 

Men her og nå er det vel mest løgnene rundt denne myten om holocaust som diskuteres, og begynne å nevnet alt annet som de har gjort galt,og skapt av lidelser for andre opp gjennom historien ville ikke passe inn i denne tråden uansett.

 

Jesus var jøde, og jødene er guds utvalgte folk -- i følge kristendommen -- samtidig som at kristendommen ikke ville eksistert hvis ikke jødene fant på YHVH-

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke. Men bruker man kilder som normalt bare besøkes av nynazister og hvitmelsfanatikere så stiller man seg lagelig til for å få de merkelappene klistret på seg. Enten det stemmer eller ikke. Vil man ikke forbindes med dem så bør man kanskje ikke bruke dem som sannhetsvitner.

 

 

 

Poenget her min kjære watson, er at du må bekjempe dine fordommer.

 

Jeg vet det kan være vanskelig, men man må likevel prøve. Jeg ser som regel ikke på hvor og hvem siden kommer fra, jeg ser på informasjonen.

Og jeg har flere ganger fått sjokk når jeg ser at det er en muslimsk webside.

 

Fordommer er forøvrig noe makthaverne planter i ditt sinn for å hindre at du tar til deg annen informasjon enn den de vil at du skal ta til deg.

 

Problemet er bare at for å bedømme informasjonens korrekthet så vil man ofte skue til kildens troverdighet. Og en side som som er nynazistisk vil vanskelig kunne oppfattes å være nøytral og pålitelig. Akkurat som du og Quazer ikke finner jødiske kilder troverdige.

 

Jeg tror ikke at det er det som egentlig er problemet.

 

Jeg tror at problemet er at folk flest i Norge er, og fremdeles blir opplert til å mistro sine medmennesker og blindt tro på staten og alt av info ol som er levert av staten.

 

Selvfølgelig kan det være noe med selve vinklingen av infoen som ikke er riktig ol. men det kan oppveies ved å sjekke med andre uavhengige kilder.

Mye kan også oppnåes ved å bruke det du har i toppetasjen til å tenke selvstendige og uavhengige tanker, fri for alle fordommer.

 

Slik som du tror om kilder som eies eller drives av jøder.

 

 

Det er et faktum at det meste av offisiell media i vesten og asia eies og kontrolleres av jøder.

 

Så min skepsis er berettiget.

 

 

Se over. Poenget er at Baltazar klager på at andre generaliserer utfra hvem som står bak en kilde. Det gjør altså dere også. (Med rette, mener dere sikkert, men det er en annen problemstilling.)

 

Her glemmer du at jeg, og vi, sitter inne med kunnskap om jødene som du, og dere politisk korrekte ikke har.

Vi generaliserer ikke i den grad vi vet at jødene kontrollerer det meste av offisiell media, og forøvrig også historiebøker.

Bortsett fra det så kan jeg også plukke info fra jødiske sider, for det fins jo også jøder som ikke er zionister.

Lenke til kommentar

Muligens det startet med Ashkenazi jødene.

Ashkenaz in later Hebrew tradition became identified with the peoples of Germany.

 

Askenazijødene er khazarer, som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

 

Men jødenes konspirasjon og kriminalitet startet etter fangenskapet i Babylon i år 587-537 f.Kr, det var da den babylonske talmud ble forfattet, og langt på vei erstattet GT. Dvs talmud gjelder fremfor GT.

 

Azkenazijøder/khazarer, er ikke i slekt med judah stamme eller noen andre av Israels stammer,. De er edomitter, Israels fiender fra GT.

Deres stamfar er Noahs sønn Jafet gjennom hans sønnesønn Togarma. Mens Israels stammer kommer fra Noahs sønn Sem.

 

Wikipedia er forøvrig også jødekontrollert, og redigeres av jøder.

Lenke til kommentar

Ingenting som ikke andre folkeslag har gjort. Noen vil selvsagt mene at de stod lagelig til for hogg når man trengte en syndebukk. De hadde sin egen religion, sitt eget språk, osv, og var lete å peke ut.

 

Geir :)

 

Det er det jødene vil ha oss til å tro.

 

De har kjempet hardt opp gjennom historien for å legge skylden på andre og spesielt hvite europeere for sin egne kriminalitt, og sine egne svindler og tvilsomme "forretninger"

 

Alt for selv å framstå som uskyldige "engler" som blir forfulgt av alle disse andre tvers gjennom "onde" menneskene, kun fordi de er jøder.

Lenke til kommentar

Jeg hører du sier det. Og det må du gjerne mene. Poenget er altså at det er nøyaktig det Baltazar beskylder motparten for: Å dømme informasjon ut fra hvem som sår bak kilden:

 

 

Forskjellen her er kunnskap.

 

Jødene vil jo aldri gi informasjon som kan vise at holocaust ikke skjedde fordi de jo selv skapte denne løgnen i en hensikt,

De vil heller ikke gi nøytral informasjon som kan hjelpe folk å finne frem til sannheten.

 

Og staten/offisiell media er kontrollert av jødene, slik er det ikke bare i Norge, men over hele den vestlige verden.

Lenke til kommentar

 

 

Forskjellen her er kunnskap.

 

Jødene vil jo aldri gi informasjon som kan vise at holocaust ikke skjedde fordi de jo selv skapte denne løgnen i en hensikt,

De vil heller ikke gi nøytral informasjon som kan hjelpe folk å finne frem til sannheten.

 

Og staten/offisiell media er kontrollert av jødene, slik er det ikke bare i Norge, men over hele den vestlige verden.

 

Hvordan kontrolerer jødene Norge og hvor er sammenhengen? For meg blir bare dette en evig runddans der alt som kan tale jødenessak er deres egen produksjon, er jødene klar over dette selv?

Lenke til kommentar

Her gjør du igjen en liten feil, som nok kommer av egne innlærte fordommer. For du går uten videre ut fra at jeg har "kjøpt" mine synspunkter med"hud og hår" Mao helt ukritisk. Men det er jo ikke ritig.

Nei, det har jeg ingen formening om. Det jeg sier er at jeg ønsker at nye generasjoner ikke skal kjøpe dine - eller mine - synpunkter med hud og hår. Det er de jeg vil at skal være kritiske.

 

Jeg har jo flere ganger fortalt, eller prøvd å fortelle deg hvordan jeg har gått gradene fra tro på jødenes historie om holocaust, via tvil om antallet drepte jøder, og til nå hvor jeg vet at holocaust aldri skjedde.

Jeg tar gjerne ditt ord for det, fordi det strengt tatt er irrellevant for spørsmålet. Det er selvsagt positivt for din troverdighet. Men du sier jo selv at man må vurdere informasjonen og ikke kilden. (Med mindre den er jødisk...)

 

Ja, du har historiebøkene på din side, og jeg syns nå det er ganske urettferdig ja. :)

Det synes faktisk jeg også, i den forstand at jeg godt synes de kunne problematisere holocausthistorien. Jeg tror man står sterkere, og ikke svakere, om man innrømmer at det finnes alternative synspunkter,

 

Men historiebøkene er skrevet av jødene og deres disipler sosialistene, som også kontrollerer norsk skole. Mao historiebøkene er skrevet av dem som vant krigen, og som har sterk interesse i at folk skal fortsette å tro på myten om holocaust.

Seierherrene skriver historiebøkene, det er åpenbart.

 

Du avgjør selv om det sitatet stemmer på deg selv eller om det ikke gjør det. Fortiden kommer ikke tilbake uansett, så det er ingen vits å sitte der å ruge på ting som har skjedd. Du må bare prøve å se fremover, og skaffe deg nye mål og nye drømmer.

Jo takk. :)

 

Vel, jeg må innrømme at jeg følte egentlig litt at jeg biter meg i halen når jeg skrev det, derfor tenkt jeg å slette det, men jeg valgte likevel å la det stå. For jeg vet jo at din oppfattelse av dette kommer hovedsaklig fra historiebøkene, jeg vet også at det som står der om holocaust ikke er riktig. Noe som du dessverre ikke vet.

Så lenge du ser paradokset så er jeg fornøyd.

 

Og jeg vet også at min mening om dette kommer fra en omfattende egen etterforkning over flere år, med sjekking av flere kilder både oline og offline, og også jødiske kilder, både for og imot holocaust.

Jeg antar at min ikke på langt nær er like omfattende som din, men jeg har også sjekket kilder for og imot. (Det er derfor jeg kan tipse Quazer om stoff på Vigrid.)

 

Og ikke minst så vet jeg at Gud grep inn og reddet meg fra jødenes løgner, og fra zionismens grep, da jeg rotet meg bort med disse zionistiske kristne.

Du er heldig som har en Gud til å veilede deg. Det har ikke jeg. Det synes jeg er urettferdig! :wee:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må jo selvsagt være løgn, for jødene var jo onde skapninger

Nå mener du både tyskerene og jødene er onde, når mitt poeng var at jeg ville fremheve at du mente kun nazistene var onde, men som mitt eksempel viser så tok de vare på jødene.

 

Polen sine egne estimater stod jo på siden jeg lenket til!

De bruker de samme utsagnene som jødiske websider, mao de har ingen sikre kilder.

Dessuten nevner de ikke de 3 andre millionene under andre verdenskrig.

 

Her har du den igjen siden du har glemt det:

http://ipn.gov.pl/en/brief-history

Har du glemt å sjekke om de har en 3 millioner liste med jøder?

Hvor er denne lista?

 

Norge og Tyskland har laget slike lister offentlig, men med henholdsvis 150 000 og 766 ofre hadde vi en lettere jobb en polakkene med deres circa 3 000 000.

Når tyskerene innvaderte det ene landet etter det andre hadde de NULL problemer med å finne disse jødene og sende dem pronto til leirene. Hva HEFTER i dag?

 

"The War Against the Jews" er navnet på én amerikansk historisk utredning av jødeutryddelsen som lister antall ofre basert på nasjonalitet.

Amerikanere på andre siden av atlanteren greier å spore opp de som døde i Europa, men polakkene med sine egne og tyskerenes arkiver klarer det ikke? Kom med kilde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...