Gå til innhold

Har du mange advarsler?

Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Har faktisk også til gode å få en advarsel :-)

Skrevet

0%

Greie moderatorer på forumet ;)

Er det ikke på tide at du går å legger deg?

Jeg har 0%, men jeg hadde fortjent mye mer. Jeg har tigerblood and i am fucking winning.

Dette fordi jeg er untouchable av moderatorer.

This.

Yes, I am Winning

• Liker 1
Skrevet

Fikk 10% en gang fordi jeg hadde for lang signatur. Hardbarka forumkriminell med andre ord.

Jeg kjenner til minst én moderator som i sine yngre dager ble utestengt for å ha for stor avatar (i kB). ^^

Skrevet (endret)

0% hadde 20% i 2006 men de forsvant samtidig og har ikke fått noe siden den gang. Syns det skal nevnes at jeg var 14 i 2006, har modnet noe siden den gang.

Gikk inn å så på innleggene jeg fikk advarsel for nå og fy faen så flaut det er å se gamle innlegg på den måten. Etter å ha sett på ett av de så fant jeg ut at jeg fikk en ukes ferie for den første av dem også.

Endret av Lightningwolf
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har 20 prosent ble faktisk utestengt i tre dager hvis jeg husker riktig for massiv spamming mente de det var... Så ble jeg utestengt i en uke til for å be moderatoren som kastet meg ut første gangen om å dra til helvete...

Skrevet

Frister litt med noen advarsler nå, bare sånn for bad boy imaget jeg kjører for tiden. Har likevel ikke lyst å bli hatet av hele forumet for å poste masse dritt, hmm... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...