Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte ikke Berba mot Pool, Hyrlen?

Skal man bruke den kampen som grunnlag burde vel ingen spilt idag. Men ja, 1 av 9 kamper den siste tiden som jeg kan se kjapt.

 

@Geir M. Når vi har spilt 4-5-1 er han blitt benket siden Rooney er bedre alene på topp.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
@Geir M. Når vi har spilt 4-5-1 er han blitt benket siden Rooney er bedre alene på topp.

Stemmer, og det er egentlig en vurdering jeg kan stille meg bak. Egentlig burde vi spillt flere kamper med 4-5-1 også. Har sett det mange ganger i år at midtbanen kunne trengt en ekstra mann for å demme opp og få ballen fremover.

 

Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor han får så få sjanser i alle de kampene vi har spillt 4-4-2. Chicha og Rooney har vært gode den siste tiden, men Berba har vært vår beste spiss totalt sett i år. Så når han da benkes så mye, selv med 4-4-2 skjønner jeg lite.

Lenke til kommentar

Håper dette går vegen. Synd at vi ikkje får sjå Berbatov. Er heilt enig med fleire her i at han i det minste burde få sjansen til å vise seg fram innimellom. At han fortsatt får så lite tillit av så mange fans, mtp den innsatsen og det spelet han til tider har vist denne sesongen samanlikna med mellom anna Rooney, er for min del heilt merkeleg. Det må gå an å prøve å sjå litt på kva han faktisk gjer rett også, ikkje berre ALT han gjer som ikkje er fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...