Aleksander- Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Som topic sier, Dragon age 2 kommer ut idag, trodde jeg. Helt til jeg leser at jeg må vente to dager til før jeg får kjøpt det i Norge. Da laster jeg det ned, uten dårlig samvittighet. Hva mener dere? 2
-Léon- Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det mener jeg. Spillet har fått en bra anmeldelse, og de videoene jeg har sett av spillet gjør det til et spill som er verd å kjøpe. Endret 8. mars 2011 av -Léon- 1
Aleksander- Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Skrevet 8. mars 2011 Vel, utgiverne burde etter min mening klare å få samme utgivelsesdato som i Amerika. Hvorfor skal jeg vente 2 dager lengre en Amerikanerne? 1
Mr. Pants Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Hele to dager? Det er jo nesten 200000 sekunder det! Skandale... Hvis du ikke klarer å vente i to dager så synes jeg ikke at du fortjener å spille spillet i det hele tatt. Det får da være grenser for hvor langt folk kan strekke seg for å rettferdiggjøre piratkopiering. 5
Proxymate Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Det her er sannsynligvis den verste unnskyldningen for ulovlig fildeling jeg har hørt. Forskjellige releasedatoer er vel ikke noe nytt? 3
asad Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Å si at du laster ned fordi du gir faen og ville ha lasta ned uansett , hadde vært en bedre unnsyldning enn den du kom med. haha. Gleder meg så sinnsykt til dette spillet.
vikingkylling Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg liker ikke hårfargen på den ene companionen vi får, så jeg gidder ikke betale og laster heller ned. Det er en like bra "unnskyldning". 1
TMB Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Er alltid lurest å laste ned et spill for å teste det, også kjøpe det hvis du liker det. For da slipper du å sløse bort penger på et spill du ikke synes er noe bra
Romis Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Bare jeg som syntes Bioware ødela Dragon Age serien? Det kunne blitt så perfekt, men dog. Mainstream = Penger. Penger = Flere, større spill Dragon Age var vel helst laget for en ''liten'' gruppe med fans som likte de type spillene, men å gjøre det så mainstream som det har blitt er utrolig dumt. Jeg kommer i hvertfall ikke til å kjøpe spillet, holdt på å forhåndsbestille spillet, men valgte å ikke. Takk og lov for det. Nei, tror jeg holder meg til Baldurs Gate 2, jeg. 4
BlueCreature Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Bare jeg som syntes Bioware ødela Dragon Age serien? Det kunne blitt så perfekt, men dog. Mainstream = Penger. Penger = Flere, større spill Dragon Age var vel helst laget for en ''liten'' gruppe med fans som likte de type spillene, men å gjøre det så mainstream som det har blitt er utrolig dumt. Jeg kommer i hvertfall ikke til å kjøpe spillet, holdt på å forhåndsbestille spillet, men valgte å ikke. Takk og lov for det. Nei, tror jeg holder meg til Baldurs Gate 2, jeg. Eg likar det eg ser.
vikingkylling Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Er alltid lurest å laste ned et spill for å teste det, også kjøpe det hvis du liker det. For da slipper du å sløse bort penger på et spill du ikke synes er noe bra Med mindre du blir tatt, selvsagt. Bare jeg som syntes Bioware ødela Dragon Age serien? Det kunne blitt så perfekt, men dog. Mainstream = Penger. Penger = Flere, større spill Dragon Age var vel helst laget for en ''liten'' gruppe med fans som likte de type spillene, men å gjøre det så mainstream som det har blitt er utrolig dumt. Jeg kommer i hvertfall ikke til å kjøpe spillet, holdt på å forhåndsbestille spillet, men valgte å ikke. Takk og lov for det. Nei, tror jeg holder meg til Baldurs Gate 2, jeg. Helt enig. Dragon Age skulle være den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate og Neverwinter Nights. Jeg skal ikke si om DA2 er bra eller dårlig siden jeg ikke har spilt det, men det har mistet fokus fullstendig. Dragon Age 1 ble ikke bekreftet til konsoller etter langt ut i utviklingen, og det ble mye bråk da de annonserte det. Dragon Age 2 er først og fremst på konsoll.
asad Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Folk klager for mye. Dragon age 1 og 2 er fantastiske spill begge to. Jeg har kjøpt det lovlig selv.
NothgaliC Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har kjøpt spillet lovlig via steam, men ikke faen om det går ann å spille. Får error beskje når jeg prøver å starte det. noe om at det oppstår problemer under XML dekoding :S
Romis Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg har kjøpt spillet lovlig via steam, men ikke faen om det går ann å spille. Får error beskje når jeg prøver å starte det. noe om at det oppstår problemer under XML dekoding :S Have you tried turning it off and on again? Picture related. Endret 10. mars 2011 av Romis
NothgaliC Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 hahah, lo godt av den har mekka som faen en stund nå. oppdatert og greier. Styra med XML filene og alt... Windowsen min funker i allefall slik den skal nå.
Romis Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Have you tried turning it off and on again? Oh you have? Alright, I'll be on my way. Endret 10. mars 2011 av Romis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå