Gå til innhold

- Det blir ingen iPad 3 i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe gnål som kommer fra applefolket for tiden. Dere rekker jo ikke bruke produktet dere kjøper før det er kommet et nytt på markedet, med mikroskopiske forskjeller. Jeg skulle gjerne blokkert nettleseren min for alt som har med apple og gjøre, men det er desverre umulig , eller vet noen om noen smarte triks ?

Lenke til kommentar

Tja, slutte å trykke deg inn på artikler om handler om Apple-produkter vil sikkert hjelpe deg. Og det er et helt seriøst forslag. Jeg liker ikke VG.no, så nå går jeg ikke inn på den siden lenger. Det funker. Nå lar jeg meg ikke frustrere over alle de dumme artiklene som blir presentert som "nyheter", fordi jeg ikke eksponerer meg selv for dem.

 

Hva forventer du egentlig når du trykker på en artikkel slik som denne? Ut fra overskriften burde du vite hva artikkelen går i. Som erfaren forumbruker burde du også vite hva diskusjonen går i. Er det du driver med en Android-nerd sin form for selvskading?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Orker ikke lese artikkelen, men er det noen som helst grunn til å tro at iPad 3 skulle komme i år? Logic where, Sherlock?

Om det er logikk kan diskuteres, men de fleste kaller det rykter:

 

http://daringfireball.net/2011/02/the_next_six_months

http://techcrunch.com/2011/02/09/ipad-3/

 

 

Tja, slutte å trykke deg inn på artikler om handler om Apple-produkter vil sikkert hjelpe deg. Og det er et helt seriøst forslag.

Hear, hear!

Lenke til kommentar

Tja, slutte å trykke deg inn på artikler om handler om Apple-produkter vil sikkert hjelpe deg. Og det er et helt seriøst forslag. Jeg liker ikke VG.no, så nå går jeg ikke inn på den siden lenger. Det funker. Nå lar jeg meg ikke frustrere over alle de dumme artiklene som blir presentert som "nyheter", fordi jeg ikke eksponerer meg selv for dem.

 

Hva forventer du egentlig når du trykker på en artikkel slik som denne? Ut fra overskriften burde du vite hva artikkelen går i. Som erfaren forumbruker burde du også vite hva diskusjonen går i. Er det du driver med en Android-nerd sin form for selvskading?

 

Som jeg skriver , så har jeg ikke noe valg. Forsiden blir forpestet av applenyheter, jeg liker faktisk å lese nyheter uten å måtte forholde meg til slike agurknyheter som kommer fra eplefolket. Dere spekulerer jo mer en bolighaier gjorde på slutten av 80 tallet.

 

Når det er sagt, har jeg ingen fancy telefon med iOS, Android eller Symbian dritten. Ganske enkelt fordi jeg tenker ganske mye før jeg kjøper noe. Og det SISTE jeg kommer til å gjøre er å bli lurt inn i fellen, som alle dere andre har blitt

 

Hva sitter dere igjen med ? Jo et forbanna stort pengesluk, der det nye produktet er nytt i 3 måneder før de slipper en ny versjon , med øøørsmå forbedringer. Så små at folk likevel går i fellen, gang på gang

 

Jeg klarer meg utmerket med en mobiltelefon til 300 kr, og den varer i mange mange år. Den jeg bruker nå har overlevd alle iphone gens, og hva har dere gjort ? Jo dere har blåst vekk flere titalls tusen kroner på et produkt dere ikke engang har i deres eie lenger

 

Samme gjelder med denne ipaden, latterlig at folk er så dumme. Jeg trodde vi i Norge fortsatt hadde litt IQ igjen, men nå har jeg mistet alt håp.

Lenke til kommentar

Hva sitter dere igjen med ? Jo et forbanna stort pengesluk, der det nye produktet er nytt i 3 måneder før de slipper en ny versjon , med øøørsmå forbedringer. Så små at folk likevel går i fellen, gang på gang

*pirke pirke*

 

Med mindre det kommer en ny iPad til høsten, som er lite sannsynlig, går det 12 måneder mellom hver lansering, ikke tre.

Lenke til kommentar

Når det er sagt, har jeg ingen fancy telefon med iOS, Android eller Symbian dritten. Ganske enkelt fordi jeg tenker ganske mye før jeg kjøper noe. Og det SISTE jeg kommer til å gjøre er å bli lurt inn i fellen, som alle dere andre har blitt

 

Hva sitter dere igjen med ? Jo et forbanna stort pengesluk, der det nye produktet er nytt i 3 måneder før de slipper en ny versjon , med øøørsmå forbedringer. Så små at folk likevel går i fellen, gang på gang

 

Jeg klarer meg utmerket med en mobiltelefon til 300 kr, og den varer i mange mange år. Den jeg bruker nå har overlevd alle iphone gens, og hva har dere gjort ? Jo dere har blåst vekk flere titalls tusen kroner på et produkt dere ikke engang har i deres eie lenger

 

Samme gjelder med denne ipaden, latterlig at folk er så dumme. Jeg trodde vi i Norge fortsatt hadde litt IQ igjen, men nå har jeg mistet alt håp.

VELDIG bra tenkt, når du tar dette i en tråd som handler om Apple - den ENESTE store mobilprodusenten i verden som kun lanserer EN ny telefon i året. :devil:

 

Jeg må si jeg føler meg veldig truffet, her jeg sitter med en epletelefon anno 2007 i lomma...må bare bøye meg i støvet for din IQ... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:)

 

Noen ganger er det godt å få blåst ut litt oppsamlet aggresjon mot de store stygge kapitalistiske selskapene, denne gangen falt valget på Apple. Om du vil svelge kritikken , eller ta deg nær av det er ditt valg.

 

Og en annen ting , man kan godt ha høy IQ og samtidlig gjøre dumme valg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...