Gå til innhold

Favorittvåpen på Call of Duty Black Ops?


Anbefalte innlegg

Skal man QS med sniper spiller man MW2, husker jeg elska det. Men I Black Ops er det rett og slett umulig, hehe. Favoritt våpèn? Det våpenet jeg gjør det best med er vel Aku74. Bare springe rundt og plaffe ned folk og vinne hver gang. Kanskje et litt feigt våpen, men i krig velger man det som er best ;)

 

 

I krig så spinger man ikke bare rundt og plaffrer ned folk :)

 

Er mulig man må være litt mer forsiktig i en ekte krig ja Haha. Men blir samtidig urettferdig og feigt hvis man bare sitter å camper, noe som i en krig vil være det mest effektive, siden fiendene ikke respawner etter de dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man QS med sniper spiller man MW2, husker jeg elska det. Men I Black Ops er det rett og slett umulig, hehe. Favoritt våpèn? Det våpenet jeg gjør det best med er vel Aku74. Bare springe rundt og plaffe ned folk og vinne hver gang. Kanskje et litt feigt våpen, men i krig velger man det som er best ;)

 

 

I krig så spinger man ikke bare rundt og plaffrer ned folk :)

 

Er mulig man må være litt mer forsiktig i en ekte krig ja Haha. Men blir samtidig urettferdig og feigt hvis man bare sitter å camper, noe som i en krig vil være det mest effektive, siden fiendene ikke respawner etter de dør.

 

Ja, det er jo en grunn til at de lager krigspill slik at ikke alle skal gå med i krig og tro de kommer til å respawne :D

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

OMG! Where to start?

Famas er nok på topp.

Så sinnsykt mange jeg liker å spille med. Commando, G11, AUG, Ak47 og Stoner er jo våpen som er gull verdt. Kanskje Galil også? Selv om Famas er min favoritt er det så mange andre jeg velger fremfor Famas'en for å variere i våpenvalget. Mac11 er også et bra valg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

scorpion med grip og lyddemper + balistik knife = 7 till 8 carpagages i runden :dribble:

 

Silencer og grip på Skorpion er jo de to antatt verste attachments til dette våpenet. Skorpionen har allerede veldig dårlig range, og da nytter det ikke å gjøre den enda verre med silencer. Grip er også helt ubrukelig fordi Skorpionen allerede har null og niks recoil.

 

Mitt favorittvåpen er også Skorpion, dog med Extended Mags (Noe som er ti ganger mer nyttig enn silencer og grip)

Lenke til kommentar

scorpion med grip og lyddemper + balistik knife = 7 till 8 carpagages i runden :dribble:

 

Silencer og grip på Skorpion er jo de to antatt verste attachments til dette våpenet. Skorpionen har allerede veldig dårlig range, og da nytter det ikke å gjøre den enda verre med silencer. Grip er også helt ubrukelig fordi Skorpionen allerede har null og niks recoil.

 

Mitt favorittvåpen er også Skorpion, dog med Extended Mags (Noe som er ti ganger mer nyttig enn silencer og grip)

 

Så det er faktisk noen som bruker Skorpion :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...