Latias Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute. Jepp, jeg har ikke sagt noe annet. Irriterer meg fortsatt over målet til Lampard.
AnewZ Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute. Et godt stykke var nå å ta litt i. Men tror det Latias mente var at det er litt ironisk at dommerne i denne kampen ser at den ballen var ikke var ute, mens de som dømte mål til Lamps og chelsea ikke klarte å se at den ballen var soleklart på strek
banansplitt™ Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Chicharito er så søppel med ball. La andre ta seg av det.
Maefteda Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Stakkars Berbatov. Kan ikke skjønne annet enn at han er på vei bort. Benket for 10 gang på rad, mot laget han putta 5 på tidligere i sesongen. Hadde håpet på storseier til Man Utd her, me det ser ikke lovende ut. 1
Jørgen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute. Et godt stykke var nå å ta litt i. Men tror det Latias mente var at det er litt ironisk at dommerne i denne kampen ser at den ballen var ikke var ute, mens de som dømte mål til Lamps og chelsea ikke klarte å se at den ballen var soleklart på strek Haha, selvsagt. Det er jeg som roter. Tenkte på noe helt annet.
Latias Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute. Et godt stykke var nå å ta litt i. Men tror det Latias mente var at det er litt ironisk at dommerne i denne kampen ser at den ballen var ikke var ute, mens de som dømte mål til Lamps og chelsea ikke klarte å se at den ballen var soleklart på strek My point exactly.
Jørgen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Nå har jeg allerede innrømmet det, Latias! Savner Berbatov på banen i dag. Det er akkurat i en slik kamp han burde startet.
Maefteda Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hva annet kan det være? Det er ikke akkurat bakrom å spille i for Chicharito. Han er mediocre- i ballspillet, hvor Berba er top notch. Kom igjen! Snu dette her. At Blackburn taper og har noe å spille for før møtet med Wolves har også masse å si!
AnewZ Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 (endret) Det var ikke offside etter mitt syn. Blir helt stressa av Kuz imål, satan. Endret 14. mai 2011 av AnewZ
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 FAEN ER DET KUKSJAKK DRIVER MED!?!?! ER HAN HELT FORBANNA IDIOT??
banansplitt™ Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Herrejesus få ut PIG før han kaster bort gullet. Ut med Chicharito også, inn med Berba.
surtei Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Sitter med hjertet i halsen hver gang ballen kommer mot Kuszczak.. Gud det hadde vært godt med Lindegaard
danno_O Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hahah, dette er kjempeunderholdning på en hangover-dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå