Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United

Jotun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute.

Jepp, jeg har ikke sagt noe annet. Irriterer meg fortsatt over målet til Lampard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele ballen var ikke over linja, Latias. Den var et godt stykke unna å være ute.

Et godt stykke var nå å ta litt i. Men tror det Latias mente var at det er litt ironisk at dommerne i denne kampen ser at den ballen var ikke var ute, mens de som dømte mål til Lamps og chelsea ikke klarte å se at den ballen var soleklart på strek ;)

Skrevet

Stakkars Berbatov. Kan ikke skjønne annet enn at han er på vei bort. Benket for 10 gang på rad, mot laget han putta 5 på tidligere i sesongen.

Hadde håpet på storseier til Man Utd her, me det ser ikke lovende ut.

• Liker 1
Skrevet

Et godt stykke var nå å ta litt i. Men tror det Latias mente var at det er litt ironisk at dommerne i denne kampen ser at den ballen var ikke var ute, mens de som dømte mål til Lamps og chelsea ikke klarte å se at den ballen var soleklart på strek ;)

Haha, selvsagt. Det er jeg som roter. Tenkte på noe helt annet.

Skrevet

My point exactly. :)

Skrevet

Hva annet kan det være? Det er ikke akkurat bakrom å spille i for Chicharito. Han er mediocre- i ballspillet, hvor Berba er top notch.

Kom igjen! Snu dette her. At Blackburn taper og har noe å spille for før møtet med Wolves har også masse å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...