Gå til innhold

Snakkende telepati


Anbefalte innlegg

Ca 15% av oss hører stemmer inne i hodet, kun en fjededel av disse regnes som sinnslidende:

http://www.nrk.no/he...sstil/1.3342907

 

Som sagt er det vanskelig å tro på dette here, men de som hører meg er temmelig lei det.

Hele inntrøndelag og ellers hvor jeg ferdes og vil krinkaste opplever dette og blir de lei meg sier jeg bare at de er zhisofren.

 

Skrevet på min iPad

 

Er din psykolog/psykiater en av de som sier du er schizofren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom dere mener dette er trolling kan jeg peke dere i retning RFL: Her altså.

 

Tilbake til tema: Kan du utdype om disse kanalene vi visstnok har? Hvordan har vi funnet ut av dette?

 

Som sagt så må det høres for å tro på dette here.

Når jeg telepatisk snakker i ord til en gruppe og bare ca 33% gir telepatisk svar, så må jo de andre som ikke hører være på andre kanaler.

Det er "talesenteret"(eng:brocas), som lager den unike stemmen vår. Den har muligheter til å snakke telepatisk

Den unike stemmen vår går igjenn i telepatien, så jeg hører forskjell på mann/kvinne, ung/gammel og hvis jeg kjenner den vanlige stemmen, så vet jeg hvem som svarer telepatisk.

Hjernen ordner automatisk svar i det leget det kom inn i, altså kom det inn telepatisk så klarer vedkommende også å svare telepatisk i ord.

Det viser seg at jeg må bruke telepatiske ord først for at folk skal få det til.

Det skal gå an at andre folk skal kunne være først. Det er jo bare å nærmest kviskre ordene inni hodet.

Jeg har også fått klage når jeg leser og hører på musikk, eller at folk vet når jeg ankommer f.eks ei fjellbygd.

 

Amerikaneren James Randi er en skeptiker og har utlovet 1 Million dollar til den som klarer parasykologi.

Hitil har ingen klart det. http://www.jamesrandi.org

Jeg presiserer at jeg ikke har prøvd....enda.

 

Grunnen til at det er vanskelig å bevise, er at vi har flere kanaler (2-3).

Mange i inntrøndelag har hørt min telepatiske stemme, ikke minst på Verdal

Lenke til kommentar

Hvordan har du kommet fram til dette?

 

For å bevise det er det vel bare å finne en på samme kanal. Folk forandrer vel ikke hvilken kanal de kringkaster på?

 

Det kan fjerntestes om du er på samme kanal.

Det har seg sånn at når man sender tekstmelding, så er det åpent mellom mobiltelefonene i 20 sek, og det kan utnyttes i telepati.

Sist jeg prøvde det fikk jeg 3 svar rundt delefonen, men han som eide telefonen hørte ingen ting.

Folk er redd for å bli beskylt for zhisofreni.

Min far hører meg, men ikke min bror. Hans datter er på min kanal.

Hvis folk klager på min telepatiske ordbruk, så sier jeg bare de er zhisofren og da blir dem still.

Lenke til kommentar

Jeg ser du er ivrig på å fortelle om denne såkalte snakkende telepatien, men kan du prøve å svare mer eller mindre på spørsmålet som blir stilt?

 

Hvordan har du kommet frem til at det er tre kanaler? Og du nevner at det er åpent mellom mobiltelefoner i 20 sekunder, vil det si at hjernen vår kan tolke signalene fra mobiltelefonene?

Lenke til kommentar

Jeg ser du er ivrig på å fortelle om denne såkalte snakkende telepatien, men kan du prøve å svare mer eller mindre på spørsmålet som blir stilt?

 

Hvordan har du kommet frem til at det er tre kanaler? Og du nevner at det er åpent mellom mobiltelefoner i 20 sekunder, vil det si at hjernen vår kan tolke signalene fra mobiltelefonene?

 

Svar 1: Det er noe jeg tror med bakgrunn av de telepatiske svarene jeg får, alternativet er jo at det er ca 60% som ikke har muligheten til telepati.

Jeg velger å tro at vi alle har muligheten til dette. Intill jeg har lært bort dette til folk på de andre kanalene er det jo bare spekulasjoner. Jeg er jo en av de med sterkest utstråling.

Svar 2: Det er når man sender sms det er åpent mellom mobiltelefonene i 20sek, man kan sende anonym tekstmelding og da skjønner ingen ingenting.

De telepatiske signalene kan følge signalene til tlf,mobil og direkte overførte tv sendinger via store nøyaktige paraboler som kabelselskapene bruker.

Fikk svar fra siste vinter OL i Canada på direktesending på ei norsk kvinnelig langrennsutøver. Det er de som står bak kamera som får skylda (Dagsrevyen). Man kan heller si hva som ikke er mulig.

Man kan si at telepatien henger seg på andre signaler.

Det er bare de som hører og opplever telepatien som tror på dette.

Endret av glf5b
Lenke til kommentar

Er snakkende telepati mulig? Ja

Det tenkes i ord inne i hodet uten bruk av stemmebåndene eller munnen, derav snakkende telepati.

 

 

Jeg har veldig stor tro på tankelesing..

 

Følelser ser jeg på som resultat av kroppslige reaksjoner. For eksempel hvis du blir redd så "føler" du at kroppen tilpasser seg en farlig situasjon (hjertet pumper raskere, blod strømmer til lårene for å gjøre det lettere å flykte osv).

 

Mange følelser påvirker ansiktsuttrykk, kroppsholdning, toneleie og lignende, mye er ubevisst og man er ikke klar over det selv.

 

Hvis man blir flink til å analysere andre sine kroppslige reaksjoner (som er et resultat av følelsene deres) kan man også gjette seg frem til hvordan personen føler eller tenker.

 

 

Men akkurat telepati blir litt mer hokus-pokus, hjernen er jo blant annet elektromagnetisk og har da et elektromagnetisk felt rundt seg. Hvis du tenker hardt på en ting så kan det jo være at noen andre kan vite hva det er basert på den elektromagnetiske strålingen?

Hvis dette er mulig ville jeg tippe det virker på et veldig ubevisst plan, siden din hjerne virker nokså likt på andres hjerner så forstår hjernen kanskje mer enn hva vi selv er bevisst?

 

Bare noen tanker, jeg har ingen erfaringer med telepati.

Egentlig så vet jeg at disse er feil, slike fenomener skal visst virke uavhengig av avstand og strålingen fra hodene våres har begrenset avstand.

 

Når det gjelder James Randi så ville jeg ikke brydd meg særlig om han. Du må produsere empiriske bevis som overbeviser hele verden - ikke bare han. Dersom du overbeviser han men ikke resten av verden vil han ikke betale deg en million dollar for å drite seg selv ut. Klarer James Randi å påvise eksistens av slike fenomener vil han tjene langt mer enn den millionen han skulle betale deg..

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Utfordringen din glf5b blir nok ikke slik du har tenkt..

 

Det er ikke uten grunn at slike ting ikke er blitt bevist enda.

 

Det du må gjøre er å bevise overfor enhver tvil at samtlige som deltar i forsøket ikke samarbeider med deg eller hjelper deg på noen måte. Såvidt jeg vet er dette umulig å bevise..

 

 

De ting som vitenskapen ikke har gransket i sømmene enda er ikke blitt etterlatt i skyggen på grunn av tilfeldigheter, de er rett og slett fremdeles ukompatible med de vitenskapelige metoder.

 

Du kan like gjerne prøve å bevise empirisk at du tenker på en gul elefant og ikke en blå elefant, oppgaven blir like vanskelig :)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro de andre som deltar er tilfeldig utvalgte av de som kontrollerer forsøket. For å vise hva han tenker på er det bare å skrive det ned eller fortelle det til noen i samme rom. De som skal «høre» vil da ikke befinne seg i samme rom.

 

@glf5b: Hvor mange har du snakket med som kan bekrefte at de «hører» tankene dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...