Gå til innhold

Snakkende telepati


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier snakkende telepati. Jeg mener at telepati er en form for tankeoverføring uten bruk av f. eks. språk (snakking...), da blir det feil å bruke ordene snakkende telepati.

 

Det virker som om du mener det er mulig med telepati. Kan du forklare?

 

Snakkende telepati bruker telepatiske ord uten å bruke munnen etter stemmebåndene. Jeg har masse på lager om dette.

Jeg tenker i ord inne i hodet mitt.

Endret av glf5b
Lenke til kommentar

Dette var nytt og interessant. Følte jeg fikk et fint nytt perspektiv på telepati etter å ha lest all faktaen som ble presentert i førstepost.

 

Jeg tenker i ord inne i hodet mitt, derav snakkende telepati. Vi har 3 kanaler som det ikke går an å snakke i mellom. Vi kan si at jeg er på kanal 1. Da er det 33% som er på min kanal og det virker som en valkie talkie, altså toveis. Jeg har forsket mye på dette og har en del på lager.

Lenke til kommentar

Du har sagt to ganger at du har en del på lager, men du har fremdeles ikke vist frem noe.

 

Jeg forklarte for mye på en gang på et annet forum og de bare deletet det, med forklaring at det ikke var noe skole dette her.

 

Les på http://www.vktv.no/~glf5b/telepati/

 

Dette her er tanker i ord som som går til alle på kanal 1 (ca 33%) i en omkrets på 2-3 km, og det går gjenom alt.

De som er på kanal 2 og 3 (ca60%) hører ingen ting og tror heller ingen på dette her. Det må høres for å tro på dette.

Derfor er vanskelig å bevise, fordi vi nettopp har flere kanaler i telepati.

Folk er redd for å bevise dette på vanlig måte, men kun i telepatisk form. Dette fordi at psykologene sier at

hører man stemmer i hodet sitt, så er man zhisofren og det finnes ikke noe annet verden over.

 

Skrevet på min iPad.

Endret av glf5b
Lenke til kommentar

Ca 15% av oss hører stemmer inne i hodet, kun en fjededel av disse regnes som sinnslidende:

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.3342907

 

Som sagt er det vanskelig å tro på dette here, men de som hører meg er temmelig lei det.

Hele inntrøndelag og ellers hvor jeg ferdes og vil krinkaste opplever dette og blir de lei meg sier jeg bare at de er zhisofren.

 

Skrevet på min iPad

Lenke til kommentar

Har du vitenskaplig dokumentasjon å vise til?

 

Dette er nytt for hele verden at man kan komunisere telepatisk i ord med hele orforådet man har.

Folk er ikke villige til å være med å bevise at det finnes.

De klager bare i telepatisk form, de fleste bare med telepatisk tone.

Her i Verdal er dette en landeplage. Det ramler ned i hodet på folk enten de vil det eller ikke, samme hvor de er.

Kanskje scrødingers katt skulle ha testet dette og det trengs en del testpersoner etter som flesteparten er på de to andre kanalene.

Endret av glf5b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...