Gå til innhold

Bulletstorm!


Anbefalte innlegg

Har akkurat spillt meg gjennom hele historiedelen til Bulletstorm. Lager vel egentlig denne tråden for å se om det finnes noen andre der ute som har spillt dette, og har noen meninger om det :D!

Selv syntes jeg spillet var forfriskende til å være et FPS-spill. Skillshots gjør det hele veldig morsomt! Har egentlig ikke noe negativt å si. Humoren var passende, og volden var intens! Herlig spillopplevelse som kan anbefales om det er noen som vurderer å kjøpe spillet:3 !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har kjøpt bulletstorm (pc version) i butikk. lagt det inn på hardisken. prøvd å starte det opp. games for windows live vinduet kommer opp med beskjed om at games for windows live må bekrefte utgivelses datoen for spillet. å der blir det stående time etter time. ikke mulig å starte spillet. hva gjør jeg får å komme videre??

 

begyner å bli mektig irritert. kjører som admin.

 

msi gx660

intel i7

ati radeon hd 5870

ram 4 gig.

Lenke til kommentar

1. Forward following ports:

 

TCP 80, UDP 88, UDP 3074, TCP 3074, UDP 53, TCP 53

 

You can do this by logging into your router. It can be done by typing 192.168.1.1 in the address bar in any web browser. You need to enter the username as ‘admin’ and password as ‘password’. Go to NAT> Virtual Servers and add the above ports. You can give any sever name for each port like ‘Live1’, ‘Live2’. You can refer to portforwarding.com and choose the router you have and follow the instructions specific to it to forward the ports on your system.

 

2. Disable Firewall or Anti-virus which may be blocking the internet connection and hence causing Games For Windows Live Connection Failures.

 

3. Reset/Repair TCPIP Stack

Click on Start button.

Type cmd in the Start box and hit enter.

Press Ctrl-Shift-Enter keyboard shortcut to run Command Prompt as Administrator. Allow elevation request.

Type netsh int ip reset c:\resetlog.txt in the Command Prompt shell, and then press the Enter key.

Restart the computer.

 

4. Change MTU.

You may need to change MTU. You can do this typing the following comments in command prompt.

 

netsh interface ipv4 set subinterface “Local Area Connection” mtu=* store=persistent

 

Recommended Values

576 – Dial-up Connections

1492 – PPPoE Broadband Connections

1500 – Ethernet, DSL and Cable Broadband Connections

 

Put 1500 if you have broadband connection.

 

If you face any other issue, let us know and we will try to help you resolve it.

 

 

Fant disse når jeg googla problemet ditt. Oppsto ikke for meg, men håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kjøpte det via www.gamersgate.com og ble i likhet med flere andre, jævlig irritert over Live-rotet. Tok sin tid før jeg i det hele tatt fikk startet det, men nå er all frustrasjonen glemt. Har kommet til femte akt og har bare kost meg så langt.

Det fantastiske leveldesignet gjør vel sitt for motivasjonen for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Live-rotet? Hva har folk problemer med?

Fint for deg. Selv måtte jeg restarte spillet 4-5 ganger grunnet oppdateringer av oppdateringer. Liveprofilen ville ikke lastes inn, restarte spillet via [ctrl]+[alt]+[del] ettersom det ikke gikk an å avslutte spillet på normalt vis siden man måtte være innlogget på live. Deretter fulgte oppdatering til spillet da omsider profilen ville bli lastet inn (etter nok en forced restart av spillet), og endelig etter spilloppdateringen så ble det mulig for meg å spille.

Lenke til kommentar

Dette spillet virker som tidenes dårligst optimaliserte xboxportering. Aldri har jeg fått så dårlig fps på så kjip grafikk.

 

Sjekk om du kjører i 16:10 format. Om du gjør det vil du nemlig få dårlig FPS grunnet en bug.

De holder på med bugfixing, og fixen kommer snart.

I 16:9 format fungerer alt smertefritt.

 

Jepp, kjører 16:10, takk for oppklaringen!

Lenke til kommentar

Da går du glipp av et herlig spill! Ditt tap ;)

 

ikke tap sånn jeg ser det:) min oppfatning av bulletstorm var ble dårlig, på mange måter en clone av fallout, borderlands, metro 2033 vil jeg si.

Kunne ikke ha vært mer uenig. Men respekterer selvfølgelig ditt synspunkt. Synes vel dette spillet er en av de mer orginale FPSspillene jeg har spillt på veldig lenge. Er herlig med et mer dynamisk kampsystem som gjør spektakulære kills til noe å strebe etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...