Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen butikker i Oslo som har den på lager så man bare kan gå og kjøpe? Eller er den for ny til det ennå?

Hvis det er Marware-casen du sikter til blir den tilgjengelig i apple store om ikke alt for lenge. Ipad 1 versjonen ligger hvertfall der!

 

Jeg mente faktisk iPad 2. Hehe, var uklar. Sorry.

Lenke til kommentar

Stakk som nevnt ned på Lefdal, men der hadde de ikke mye annet enn smartcover. Oppdaget at de ikke hadde satt prisen på den svarte, men kun de andre. Jeg tok derfor en spansk en og fikk kjøpt meg den svarte for 400. 200 spenn spart det :-) nå tror jeg at jeg vet grunnen til prisforskjellen også. Den svarte er av skinn, mens de andre av noe syntetisk.

Lenke til kommentar

PL610 :

 

Tror det hadde vært det beste ja. :)

Noen som vet hvordan man gjør det?

 

Er vel ikke noen som vet om det finnes en sort Ipad 2 64GB Wifi på lager? Har søkt litt rundt selv uten noe særlig hell..

Har inne en bestilling på Apple.no, og estimert levering er 18. mai, noe som er skummelt sent siden jeg reiser til USA 19. mai.. :)

Kjøp den i USA da? *face palm*

Endret av T0rd
Lenke til kommentar

 

Er vel ikke noen som vet om det finnes en sort Ipad 2 64GB Wifi på lager? Har søkt litt rundt selv uten noe særlig hell..

Har inne en bestilling på Apple.no, og estimert levering er 18. mai, noe som er skummelt sent siden jeg reiser til USA 19. mai.. :)

Kjøp den i USA da? *face palm*

Ja, er jo en mulighet. :) Men har lyst å ha den på turen over også, i tillegg til at det er en fordel om den er kjøpt i Norge om noe skulle gå galt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så en sak på iPod1 at flere irriterer seg over at smartcoverene etterlater seg "fettstriper" på glasset til iPaden. Noen her inne som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Det blir fettstriper på min, men det er fordi den ikke har kontakt med glasset der smartcoveret er "hengslet", så der blir det igjen fettrender.

Men de er svake og lette å få bort med coveret.

 

Det var en på nettet som mente at coveret etterlot seg fettrender og måtte vaskes, det har jeg ikke klart å få til enda. Kanskje hvis jeg spiser kylling under bruk? :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et smart cover på eplehuset i dag. 399? faaens så dyrt det skal være da. Jeg har nok råda til det, men likevel.

Ja, de vet og ta seg betalt. Jeg klarte imidlertig å skaffe det svarte i skinn for samme pris. Så da ble det litt greiere. Den koster i utgangspunktet 599,- (sic!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...