Gå til innhold

Hvilket stjernetegn ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før var jeg tvilling, men jeg har blitt lykkeligere etter jeg byttet til fiskene. Det er ikke noe problem å bytte, det kan gjøres på postkontoret, bare spør etter skjemaet og send inn. :thumbup:

Hvis jeg får dørene mine på jobb løpt ned av folk med krystaller rundt halsen som mye heller vil være Steinbukk blir jeg grinete, altså.

 

---

"Fiskene representerer drømmer, sensitivitet og kunst. Stjernetegnet kombinerer vannets sensitivitet og intuisjon, fleksibilitet og en kollektiv ikke-verbal kommunikasjon, med Neptuns offervilje og grenseløse følelser. Fiskene tilpasser seg det meste og har et stort behov for å flykte fra noe trivielt. Tegnet er kreativt, musikalsk, kunstnerisk og drømmende. Fiskene er følsomme, ydmyke, romantiske og ofte kaotiske. En Fisk har det bra når livet ikke er for organisert, og det er tid og rom for drømmer og flukt.

 

Fiskene symboliserer flukt, drømmer, oppofrelse og betingelsesløs kjærlighet. Symbiose og enhet preger stjernetegnet. Kunst, musikk, bilder og eventyr kobles til Fiskene. Tegnet knyttes til sterk intuisjon, sensitivitet, snillhet og rusmidler."

 

Dette høres unektelig ut som meg, men som tidligere nevnt er de jo eksperter på å skrive veldig generelle personlige egenskaper som de fleste kan kjenne seg igjen i. Husker jeg så et tv-program for noen år siden der folk som ikke trodde på astrologi fikk skrevet en "helt personlig" beskrivelse av seg selv som menneske basert på stjernetegnet deres, og alle sa i etterkant at det stemte på en prikk og at de trodde på det. Så blei det avslørt at alle hadde fått den samme teksten.

 

Lenke til kommentar

Jeg tror du har bedre av å godta at du kan bli venn med alle personer bare du setter godviljen til istedenfor å bruke energi på å prøve å plukke ut bestemte grupper som blir de eneste du lar deg selv bli kjent med.

Åhh. Les hva jeg skreiv. Jeg så tilbake på barndomsvenner som jeg har hatt lenge, og som jeg har kjent før jeg fant den sida. Jeg plukker absolutt ikke ut bestemte stjernetegn/grupper, men jeg kan godt bli kjent med nye folk og ikke komme veldig godt overens, for så å finne ut at stjernetegnet ikke passer mitt. Eller motsatt.

Lenke til kommentar

til opplysning så kan OP bety ,litt offtopic da

 

* Office Practicum, an electronic medical record (EMR) keeping software suite created by Connexin Software, geared toward pediatric medical practices

 

* Original poster, a term used on online forums to denote the first poster

 

* Overpowered, a term used to note that one team in a game is stronger than another

 

* Overpriced, a term used mostly on online games to note about an item that is being marketed for a price higher than normal

* A channel operator on an Internet Relay Chat

* OpenID Provider

* Overlord Protocol

 

hentet fra wikipedia

Lenke til kommentar

til opplysning så kan OP bety ,litt offtopic da

 

* Office Practicum, an electronic medical record (EMR) keeping software suite created by Connexin Software, geared toward pediatric medical practices

 

* Original poster, a term used on online forums to denote the first poster

 

* Overpowered, a term used to note that one team in a game is stronger than another

 

* Overpriced, a term used mostly on online games to note about an item that is being marketed for a price higher than normal

* A channel operator on an Internet Relay Chat

* OpenID Provider

* Overlord Protocol

 

hentet fra wikipedia

 

På noen forum betyr det også Off Topic eller On Topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...