Gå til innhold

Hvilket stjernetegn ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør spørre en psykiater. :)

 

Ehm, jeg har faktisk funnet ut at de forskjellige stjernetegnene stemmer bra med hva de sier i astrologien, men selfølgelig stemmer ikke alt

 

HER er en fin liten artikkel som kanskje forklarer litt om astrologi.

Penn & Teller's Bullshit! hadde også en fin episode om det hvis jeg husker riktig.

 

Takk takk ,skal se på den

Lenke til kommentar

er nok en del placebo og selvoppfyllende profesier ute og går, ja.

 

Dersom man har lest (og tror på dette) at noe godt vil skje med deg i nærmeste fremtid, så vil man ofte være spesielt på utkikk etter noe som kan passe med dette. Og når man omsider finner noe, så blir dette linket til det man leste tidligere, selv om det som oftest alltid skjer noen gode ting med folk i løpet av en periode på noen uker, uansett om det er "spådd" at noe slikt vil skje.

 

Man skal lete lenge etter en måned hvor absolutt ingenting positivt skjedde, liksom :p

Lenke til kommentar

Problemet er at egenskapene som trekkes frem for de forskjellige stjernetegnene er så generelle at så og si alle har de i en eller annen grad. Man kan finne igjen egenskaper man mener å ha i så og si et hvilket som helst stjernetegn.

 

Som for eksempel de to du trakk frem. Hvor mange personer vil ikke kalle seg selv snill, liksom? Ingen er så klart snill hele tiden, men det er definitivt noe de aller fleste er i mange situasjoner. Barnslig, det er mange som vil kunne si at de synest de er litt barnslige nå og da, men hvor mange er det ikke som er født i et annet stjernetegn som også anser seg som barnslige. I tillegg, hva med de som absolutt ikke mener de er barnslige, men likevel er født i et stjernetegn som tilsier at de skal være det?

 

Jeg mener jeg er temmelig snill, hvilket stjernetegn er jeg?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Jaja greit nok at jeg er Tyr nå , men hvor ofte endrer stjernetegne seg ? Jeg mener selv at jeg er mest Tvilling ,men har også noen av egenskapene til Tyrens tegn ,Kan vel ha noe å si at jeg var en født 9.juni som midt i mellom de 2 tegnene .

de forandrer seg kjempesakte, men forrige gang noen faktisk sjekka dette var for to tusen år siden, eller deromkring. Saken er at jordens bane eller noe slikt har endret seg bitte lite grann, slik at et stjernetegn som før var "utenfor" solens linje over himmelen nå har forvillet seg inn i denne linjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...