Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

kan erfarne Android-brukere gi meg tips til gode antivirus program?

 

 

:)

 

Lookout!

To på den! God sikkerhet, og mange funksjoner.

 

Men egentlig er ikke virus noe stort problem så lenge du holder deg til å laste ned fra bare Market.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kikket på et par videoer av folk som bruker forskjellige launchers. Tenker og prøve ut et par selv, bare for å få en slik "new-car" experience i ny å ned :p (kanskje det hjelper på batteriet også? ) Men lurer på, når jeg laster det ned, er det en helt vanlig app? eller er det som å jailbreake en iphone? vil ha min standard, men med mulighet til å skifte, å skifte lett tilbake til standard igjen :)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Netcom og hørt noe? Forventet dato var 13.05, men ser nå at den er endret til 31.05. Lurer på om det er snakk om utsettelse eller om første sett har blitt utsolgt..

 

Har kikket på et par videoer av folk som bruker forskjellige launchers. Tenker og prøve ut et par selv, bare for å få en slik "new-car" experience i ny å ned :p (kanskje det hjelper på batteriet også? ) Men lurer på, når jeg laster det ned, er det en helt vanlig app? eller er det som å jailbreake en iphone? vil ha min standard, men med mulighet til å skifte, å skifte lett tilbake til standard igjen :)

Så lenge du holder deg til Market og ikke begynner på flashe nye roms så er ikke dette noe problem. Da får du dette som en app, og kan velge den launcheren du ønsker å bruke ved å trykke på "Hjem" knappen.

Endret av Babality
Lenke til kommentar

Jeg får ikke sendt SMS, noen som vet hva jeg har gjort? :(

 

Trykket *#*#4636#*#* og trykket litt vilt der for å prøve å skru av 3G :/ Noen som har telenor og kan si hva som står på de forskjellige stedene?

 

Trenger virkelig hjelp!

 

Takk for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar

Vet at alle er veldig lei av nettbutikk/post/leveringsdato-poster. Men ville bare si fra at NetOnNet har skiftet lagerstatus fra: 13.05.2011 til Forhåndsbestilling.

 

Vil det si at de har fått den inn på lager? Sendte mail til NetOnNet angående om det var sikkert de fikk den inn den 13.05 idag:

 

Hei!

 

Lurte bare på om det er 100% sikkert at dere får inn Samsung Galaxy S II imorgen (art.nr: 150354)? Og om dere isåfall sender den ut imorgen.

 

Takker for svar

 

mvh -----.

 

Hei -----,

 

Jeg har ikke fått høre noe annet, så jeg regner med at den kommer I morgen. Vet at det allerede har kommet inn noen.

 

Det blir nok ikke sendt ut før på mandag.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Netcom og hørt noe? Forventet dato var 13.05, men ser nå at den er endret til 31.05. Lurer på om det er snakk om utsettelse eller om første sett har blitt utsolgt..

 

Har kikket på et par videoer av folk som bruker forskjellige launchers. Tenker og prøve ut et par selv, bare for å få en slik "new-car" experience i ny å ned :p (kanskje det hjelper på batteriet også? ) Men lurer på, når jeg laster det ned, er det en helt vanlig app? eller er det som å jailbreake en iphone? vil ha min standard, men med mulighet til å skifte, å skifte lett tilbake til standard igjen :)

Så lenge du holder deg til Market og ikke begynner på flashe nye roms så er ikke dette noe problem. Da får du dette som en app, og kan velge den launcheren du ønsker å bruke ved å trykke på "Hjem" knappen.

 

Oki, så så lenge jeg eks bruker launcher pro eller adw launcher ex eller hva de het, så er alt vel? :)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Netcom og hørt noe? Forventet dato var 13.05, men ser nå at den er endret til 31.05. Lurer på om det er snakk om utsettelse eller om første sett har blitt utsolgt..

 

Har kikket på et par videoer av folk som bruker forskjellige launchers. Tenker og prøve ut et par selv, bare for å få en slik "new-car" experience i ny å ned :p (kanskje det hjelper på batteriet også? ) Men lurer på, når jeg laster det ned, er det en helt vanlig app? eller er det som å jailbreake en iphone? vil ha min standard, men med mulighet til å skifte, å skifte lett tilbake til standard igjen :)

Så lenge du holder deg til Market og ikke begynner på flashe nye roms så er ikke dette noe problem. Da får du dette som en app, og kan velge den launcheren du ønsker å bruke ved å trykke på "Hjem" knappen.

Jeg har bestilt, fikk bare bekreftelse på bestilling rett etterpå, siden da har jeg ikke fått noe nyss om framdriften. Får bare se på netcom hjemmeside( ny logo og farge og klin lik nexgentel!) (Jeg tipper nå at de slår seg sammen en dag)

Da jeg bestilte mobil, sto det ventet inn 18 mai, så har de endret seg flere ganger, og nå 31 mai, om de nye dato'ene som endres gjelder for oss alle som har bestilit? Jeg er litt redd at de endrer seg logo og mistanken min er at det kan drøye seg med å få mobil fra Netcom, ingen her i forumet har fått fra Netcom ser det ut til

Endret av Leif1961
Lenke til kommentar

Bestilte fra CDON en uke siden, og nå fikk jeg epost om at den er sendt. :D

 

Oki, så så lenge jeg eks bruker launcher pro eller adw launcher ex eller hva de het, så er alt vel? :)

Riktig. :) Tenkte tilføye at om du har satt en annen launcher som standard og vil gå tilbake til gamle, så går du på (fritt oversatt av meg fra engelsk:) instilinger - behandle applikasjoner. Der finner du launcheren du har satt som standard og trykker Fjern standardinnstillinger.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Oki, så så lenge jeg eks bruker launcher pro eller adw launcher ex eller hva de het, så er alt vel? :)

Jepp :)

 

Takker for svar :) Da får jeg ta å laste ned noen å prøve ut littegrann heh ;)

Anbefaler Launcher Pro, jeg har brukt denne i vel over ett år nå.

 

Lastet den ned og prøvde. Har bare prøvd det i 1 min så kan ikke si noe om det enda, men synes kanskje ikonene til contacts, phone osv var litt.. ehm, dull? er vel smaksak forsåvidt :) Forresten, noen måter å "få tilbake" hjem knappen på uten å slette de? kunne heller tenkt meg å aktivere launcheren ved å velge appen, enn hjem knappen, føler meg litt avhengig av den til annet bruk hehe..

Lenke til kommentar

Oki, så så lenge jeg eks bruker launcher pro eller adw launcher ex eller hva de het, så er alt vel? :)

Jepp :)

 

Takker for svar :) Da får jeg ta å laste ned noen å prøve ut littegrann heh ;)

Anbefaler Launcher Pro, jeg har brukt denne i vel over ett år nå.

 

Lastet den ned og prøvde. Har bare prøvd det i 1 min så kan ikke si noe om det enda, men synes kanskje ikonene til contacts, phone osv var litt.. ehm, dull? er vel smaksak forsåvidt :) Forresten, noen måter å "få tilbake" hjem knappen på uten å slette de? kunne heller tenkt meg å aktivere launcheren ved å velge appen, enn hjem knappen, føler meg litt avhengig av den til annet bruk hehe..

LauncherPro er en genial app! Den har mange funksjoner og innstillinger. Er omtrent slik at det bare er fantasien som setter grenser. Kjøpte meg appen (Plus-version) for litt over et år siden, og har brukt den siden. Man kan få telefonen til å se ut akkurat som man vil. Vil anbefale deg å sette deg litt inn i det. Er ikke sikkert du er like interessert som meg i customization, men jeg synes hvertfall det er kjempeartig. Her har du en guide for nybegynnere.

 

Edit: noen flere:

LauncherPro FAQ

LauncherPro Customization

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar

LauncherPro er en genial app! Den har mange funksjoner og innstillinger. Er omtrent slik at det bare er fantasien som setter grenser. Kjøpte meg appen (Plus-version) for litt over et år siden, og har brukt den siden. Man kan få telefonen til å se ut akkurat som man vil. Vil anbefale deg å sette deg litt inn i det. Er ikke sikkert du er like interessert som meg i customization, men jeg synes hvertfall det er kjempeartig. Her har du en guide for nybegynnere.

 

Edit: noen flere:

LauncherPro FAQ

LauncherPro Customization

 

Takk takk :) Skal lese igjennom dem :) håper det står noe om hjemknappen iallefall, den trenger jeg :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

LauncherPro er en genial app! Den har mange funksjoner og innstillinger. Er omtrent slik at det bare er fantasien som setter grenser. Kjøpte meg appen (Plus-version) for litt over et år siden, og har brukt den siden. Man kan få telefonen til å se ut akkurat som man vil. Vil anbefale deg å sette deg litt inn i det. Er ikke sikkert du er like interessert som meg i customization, men jeg synes hvertfall det er kjempeartig. Her har du en guide for nybegynnere.

 

Edit: noen flere:

LauncherPro FAQ

LauncherPro Customization

Takk takk :) Skal lese igjennom dem :) håper det står noe om homescreen iallefall, den trenger jeg :p

Her har du forresten en hel haug med ikoner for docken.

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar

Har sett på det før, men likte det ikke så forferdelig godt. Var ikke like pent som det jeg linka. Men smak og behag :)

For de som ikke skjønte det med erstatning til bakdeksel så mener jeg det dekselet som du må ta av for å få tilgang til batteri/sim/microSD etc. Om jeg ikke tar feil er dette av plast fra før, kunne gjerne tenke meg ett i metall. Eller noe som etterligna metall hvertfall. Har hørt at man mister litt premium-følelsen pga. plasten, og når jeg kjøper en mobil til 4600 så vil jeg gjerne ha så mye premium-følelse som mulig, om du skjønner.

 

Bakdekselet er i plast fordi sgs 2 blir ganske varm etter intens bruk. Tror plasten slipper ut mer varme enn f. eks et bakdeksel i metall. Metallet vil også kjennes mye varmere ut mot håndflata enn et stykke plast. ;)

Den påstanden der blir vel strengt talt en liten motsigelse. Metall (eller nærmere bestemt aluminium) er svært mye bedre til å overføre varme, og varmen fra mobilen må gå et sted, og det er til omgivelsene.

 

 

Plastikk derimot, er en isolator, og brukes til å isolere på grunn av sin svært dårlige varmeledningsevne.

 

Er mobilen kaldere en håndflata, så vil den føles kaldere med aluminiumdeksell, enn med plastikk. Er mobilen varmere enn håndflata, så vil aluminium føles varmere. Enkelt og greit fordi aluminium overfører denne varmen/kulden til håndfalten din raskere.

 

Når mobilen din er varm, og du holder den, så vil hånden din kjøle den ned, og det er denne overføringen i varme du kjenner. Dette er såklart svært positivt for mobilen, som kan operere under best mulige forhold.

 

Et plastikkdeksel vil effektivt forhindre at varme blir overført like lett, og mobilen vil bli desto varmere. (før plasten til slutt kjennes like varmt som hos metall, men denne gangen fordi mobilen faktisk ER varmere)

 

Hvis du har mobilen i henda og bruker den intenst så vil mer varme bli overført, og den vil ikke bli så varmt (og dernest heller ikke føles så varm ut). Ligger den vel og merke i en lomme og overoppheter seg, så spiller det liten rolle med bakdekselet.

 

 

 

Kort sagt: Aluminiumsdeksel er positivt for kjøling og om den er varm så vil den raskt gå ned til temperatur som er behagelig for hånda. Plastikk er derimot billigere og lettere.

 

 

 

 

Skulle virkelig ønske Samsung brukte noe bedre enn cheap plastic. Egentlig eneste negative siden jeg klarer å se med mobilen.

 

 

Endret av Andrull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...