Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Trur ikke det er noe problem med Microsoft og Windows 8 i denne sammenhengen, som jeg skrev tidligere har det funket. Overførte noe musikk som jeg da la over fra pc'en, men fungerer fint nå på skolepcen som kjører W7.

 

Har ikke store problemene, kan tros alt sette SD inn å legge over der, men er bare litt tungvint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev da vel heller ikke at det er noe problem, jeg skrv bare at S II ER en multimedieenet som bruker mtp-protokollen, og at det derfor er helt naturlig at det e det den viser seg som. :) Like naturlig er det å anta at dersom Win8 ikke lar deg bruke filbehandleren for å kopiere over filer, så har de tenkt at du skal bruke noe annet. Sannsynligvis har de tenkt at du skal bruke WIndows Media Player. Du sitter ikke tilfeldigvis på en N-versjon av Win8?

Lenke til kommentar

Halla folkens,

 

jeg er på leting etter en "batteripakke" til S2, men finner ingenting. Jeg mener jeg har sett et lignende produkt før. Mener det er kombinert ekstrabatteri (uoriginalt eller originalt spiller ingen rolle, så sant det ikke gjør mobilen tykkere) i tillegg til at det er med en batterilader (viktig viktig!) slik at man kan lade batteriet opp UTEN å ta det inn i telefonen. Basically et backupbatteri. Vil ikke drasse på backup, bærbar lader. Heller et ekstra, allerede oppladet batteri.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Heisann.

 

På min gamle, gode HTC Desire kunne jeg snakke i telefonen med headset (uten mic) koblet til. Dette funker ikke på GS2, og jeg må koble ut jacken for å kunne snakke, og det er sinnsykt plagsomt. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet?

 

 

Ikke mye hjelp, men ville bare opplyse om at det funker på min.. Har du original firmware?

Lenke til kommentar

Hmm, merkelig. Skal se om jeg får testet det ut på min egen. Bruker for det meste bluetooth handsfree.

 

Kunder som kommer innom på jobben har problem med at plugger for iphone ikke fungerer på sony ericsson telefoner noe vi av og til fikser med en app. Men tror nok ikke dette gjelder her.

Lenke til kommentar

Hei. Dette emne har sikkert vert oppe før i denne tråden, men gidder ikke å lese gjennom 859 sider for å finne svar. ;-) Har ny innkjøpt galaxy S2, med android 4.0.4. Jeg ønsker å oppgradere telefon til 4.1 (jelly bean). Noen som vet hvordan enn gjør det? Eller om noen vet om en "trinn for trinn" guide?

 

Takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...