Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips til bergenseren:

Telekiosken bergen storsenter har 7 mobber inne nå as we speak. Jeg har selvsagt fått reservert 1:) Da er det bare å hive seg i bilen smekke 5700kr på bordet. Dyrt, men så verdt det

Første mann til mølla får trykke:)!!

Skrevet

etter 4 år med iPhone tenkte jeg jeg skulle prøve noe nytt. Og denne Samsung Galaxy S II virket som en veldig bra mobil. Men jeg er litt tvilsom til hele android systemet og dette med

google-konto... Noen som kan hjelpe meg litt? x)

Skrevet

etter 4 år med iPhone tenkte jeg jeg skulle prøve noe nytt. Og denne Samsung Galaxy S II virket som en veldig bra mobil. Men jeg er litt tvilsom til hele android systemet og dette med

google-konto... Noen som kan hjelpe meg litt? x)

Hva lurer du på? :)

Basic, så trenger du ikke en. Kan hoppe over hele greia og bare bruke mobilen. Skal du gjøre diverse android ting (f. eks laste ned apps fra Marked) så må du lage en.

Det er gjort på 2 minutter, og du trenger IKKE oppgi ekte info. Er bare å kline inn en masse dritt :)

Skrevet

Nå er det genialt å ha google account som med f.eks meg så er min kalender synkronisert med jobben : Alle på jobben kan legge inn avtaler, møter og annet ting og det blir automatisk synkronisert til kalender på mobilen, samtidig er google chat sålangt vel at alt av telefonkontakter er på accounten også.

Skrevet

Basic, så trenger du ikke en. Kan hoppe over hele greia og bare bruke mobilen. Skal du gjøre diverse android ting (f. eks laste ned apps fra Marked) så må du lage en.

Det er gjort på 2 minutter, og du trenger IKKE oppgi ekte info. Er bare å kline inn en masse dritt :)

Det har jeg fått med meg etter å ha lest noen av postene her, men hvordan funker det med oppdatering av systemet, må du kjøpe oppgraderinger til f.eks. android 3 eller kommer det etterhvert? Lurer også litt på det med brukervenlighet i forhold til iPhone hvis noen vet noe om det. :) takk for alle svar :3

Skrevet

Det har jeg fått med meg etter å ha lest noen av postene her, men hvordan funker det med oppdatering av systemet, må du kjøpe oppgraderinger til f.eks. android 3 eller kommer det etterhvert? Lurer også litt på det med brukervenlighet i forhold til iPhone hvis noen vet noe om det. :) takk for alle svar :3

TouchWiz er jo ganske likt IOS. Så er ikke store overgangen. Men du får en mye større frihet til å gjøre det du vil og laste ned det du vil (ink. PUPPER!!!) . :)

OS oppgraderinger er gratis. Når Android blir oppdatert må Samsung bare modifisere den med TouchWiz, så kan vi laste ned.

Skrevet

Ja kommer ny versjon med NFC i sommer

Hva vil være forskjellen på den nåværende og den nye? har det kommet noe info om det enda? :)

Skrevet (endret)

Så vidt jeg vet er det kun støtten for NFC(near field communication) som er forskjellen i den nye versjonen. Vel pluss et par hundre kr på prisen:P

Endret av Vipera
Skrevet

Så vidt jeg vet er det kun støtten for NFC(near field communication) som er forskjellen i den nye versjonen. Vel pluss et par hundre kr på prisen:P

Men hva trenger man egentlig NFC til lenger? xP

Føler ikke folk bruker det lenger.. x)

Skrevet

Det er tenkt for at man feks skal kunne dele kontakter ved å touche telefonen til noen andre, sette i gang et multiplayers spill med noen ved å touche de. Å en del sånne ting. Er ikke noe som jeg kommer til å utsette telefon kjøpet mitt for i allefall

Skrevet

Kanskje litt Off-topic dette, men blir mine kjøp i Market, gjort på HTC Desire, tilgjengelige på den nye telefonen???

Svar fra Djuice om når dei sender ut tlf...

Nettopp fått bekreftet at vi får inn et parti førstkommende Fredag. Da blir telefonene sendt ut fortløpende. Om du får telefonen før 17.mai kan vi ikke garantere, men ihvertfall i løpet av neste uke :)

Skrevet

Kanskje litt Off-topic dette, men blir mine kjøp i Market, gjort på HTC Desire, tilgjengelige på den nye telefonen???

Ja, de følger gooogle-kontoen din. :)

Skrevet

Ja, appene er knyttet opp til Google-kontoen din!

Skrevet

Men hva trenger man egentlig NFC til lenger? xP

Føler ikke folk bruker det lenger.. x)

Ingen bruker NFC enda siden det ikke er utbredt.

Skrevet

Ikke for å starte denne leveringsdiskusjonen, men hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke en telefon og sende den? Godt og vel 24 timer med pakking fra CDON!

Måtte bare få ut frustrasjonen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...