Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

sånn.. da var Lite'ning Rom v4.2 XXKG3 på plass... :love:

 

dumt at opptakeren ble fjerna da, men pytt pytt,,,

 

Standard nettleser ble jo bra igjen da.. Likte Dolphin, men den krasja jo hele tiden :/

 

 

Da kan jeg trøste deg med at Ver: 5.0 er like rundt gjørne... Bastert på XXKG6..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du må laste ned Kies fra samsung sine sider (google Kies funker sikkert), det er et slags Ovi-aktig program for samsungtelefoner såvidt jeg har forstått. bruker det aldri selv, da overføring av filer er lettere med enten dropbox eller å bruke telefonen som en slags minnepinne (og bruke windows explorer for å bare dra filer over dit jeg vil). Og bruker Odin for å oppgradere firmware.

takker for svar:D

Lenke til kommentar

 

Da kan jeg trøste deg med at Ver: 5.0 er like rundt gjørne... Bastert på XXKG6..

 

hehe... det går unna der i gården... Han jobber virkelig bra den utvikleren der...

 

 

Jepp. Synes han jobber litt vel mye med Roms.

KOmmer jo nye roms fra han, fortere en man bytter truser jo.. Hehe. Men flott det..

Lenke til kommentar

Heisann.

Kjører sammen galaxy'n med et sennheiser bluetooth headsett, funket perfekt tidligere idag.

Men et problem oppstod sennere på dagen. En såkalt noiseguard funksjon som er på headsettet sluttet å fungere. Mao, når jeg trykker på noiseguard knappen så slår lyden seg av og mikrofonen spiller lyd inn av det som høres på området. Dette er for å sleppe å ta av headsettet når noen prøver å si noe til deg... Men når jeg trykker nå så skjer ingenting, musikken spiller bare videre. Dette skjedde helt plutselig..

 

Prøvde funksjonen på headsettet uten å koble til mobiltlf, og da funket det bra, men når jeg kobler til mobilen så slutter det å fungere, men lyd og slikt fungerer.

 

Er det noe måtte å fikse det på ? Hvis det fungerte tidligere så burde det vel fungere nå også ?

Noe måtte å slette all data som mobilen har om headsettet og prøve på nytt ??

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp skaffet meg denne tlf, og har satt opp mailen min (@online.no) på telefonen.

Funket fint som fy i går. I dag er alle mailer fjernet fra innboks på telefonen, samt alle mailer som ble sendt fra telefonen i går.

Finner ingen innstillinger som forteller meg noe om dette.

 

Jeg ønsker at alle mailer skal bli værende i innboks på telefonen.

 

Er det noen som har et fornuftig svar?

 

Blir mailene fjernet fra telefon straks de er lest på hjemmepc?

Endret av daafjorden
Lenke til kommentar

ang batteritid, jeg så noen hevdet at wifi brukte mindre strøm enn 3G. Jeg lader telefon om natten, i går brukte jeg telefon minimalt, så på kvelden rett før jeg skulle legge meg hadde jeg 84% batteri igjen. Jeg skrudde på wifi og sjekket noen websider før jeg tok kvelden, siden det var så mye batteri gadd jeg ikke å plugge i laderen, men jeg glemte å skru av wifi. 7 timer senere (i løpet av natta) har jeg 6% batteri.

 

Hos meg suger wifi enormt med batteri (selv om man ikke bruker tlf) er det virkelig ikke slik hos andre ?

Lenke til kommentar

Har hatt denne i et par dager, og er storfornøyd! Har rootet alle tidligere androidtelefoner jeg har hatt, men foreløpig ser jeg ikke poenget med å roote denne, den er ganske så bra som den er!

Det eneste jeg reagerer litt på er at jeg, på en dag med strålende sol og klar himmel, ikke får en bedre gps-fix enn 10 meter... Inntrykket jeg har fått av å lese litt forumsider er at samsungtelefoner har veldig varierende kvalitet på bl.a. gps-fix, stemmer dette? Og er det noe jeg kan gjøre for å bedre det?

Lenke til kommentar

Ny oppdatering ifra Lite'ning Rom v5.0 XXKG6 - Fast as Lightning :new_woot:

 

 

02/08/2011 (Lite'ning Rom v5.0)

rebased on offical XXKG6

stock browser working @ full speed

speedmod kernel K1-T17

added call recording

added go launcher

added better battery stats

added adFree host

removed logsprovider

removed overscroll glow

no RTL support for now

 

Skal testes ASAP :whistle:

Lenke til kommentar

ang batteritid, jeg så noen hevdet at wifi brukte mindre strøm enn 3G. Jeg lader telefon om natten, i går brukte jeg telefon minimalt, så på kvelden rett før jeg skulle legge meg hadde jeg 84% batteri igjen. Jeg skrudde på wifi og sjekket noen websider før jeg tok kvelden, siden det var så mye batteri gadd jeg ikke å plugge i laderen, men jeg glemte å skru av wifi. 7 timer senere (i løpet av natta) har jeg 6% batteri.

 

Hos meg suger wifi enormt med batteri (selv om man ikke bruker tlf) er det virkelig ikke slik hos andre ?

Noen ting som bør sjekkes.

  • Hvis du går inn på Settings - About Phone - Battery usage. Har WiFi Sharing brukt en stor andel av batteriet?
  • Har du D-Link ruter? Det er et kjent problem at de tapper batteriet, men det finnes dessverre ingen annen løsning enn å bytte den ut.
  • Har du på GPS?

Lenke til kommentar

Jeg regner med du har skrudd på GPS satellites og sensor aiding? Mulig dette er noe som forbedres med FW updates? Usikker :|

>sensor aiding?

 

Hva menes med dette? Og hvor finner man denne innstillingen?

 

Til tider kan GPS min være skikkelig treg til å finne satelitter, men når den har funnet dem så er det greit.

Kan liksom sette på GPS og navigasjon programet(testet på både GoPilot 8.2.0.218 og iGO 8.4.2.139242), tar lang tid før mobilen finner satelitter den kan henge seg på.

Er det slik med dere andre og?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...