Gå til innhold

Hvor er det blitt av linux-kategorien?


Skal Linux-kategorien ligge under:  

1 stemme

  1. 1. Skal Linux-kategorien ligge under:

    • Programmer
      15
    • Hardware
      60
    • Egen Linux-kategori
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pass på tonen, folkens! Retningslinjene sier følgende:

 

"Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk."

 

Skal dere oppnå noe, nytter det IKKE å kjefte løs. Mer flaming nå, så tar jeg fram utestengningslista!

Konstruktive innlegg i denne tråden mottas imidlertid med takk. Husk: avgjørelser _kan_ omgjøres... (Ikke at jeg lover noe!)

Skulle ikke prøve å være frekk..... Bare påpeke hva han ikke så... :)

Lenke til kommentar

Skulle ikke prøve å være frekk..... Bare påpeke hva han ikke så... :)

 

Var ikke deg jeg siktet til. ;)

Hehe... bra :)

Syntes bare at det var rart at "Mr.Ueland" spør om noe som står posten over... :wink:

 

Sometimes, in the time continuum, posts will be written while other d00ds are posting their opinion... ;)

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket den petition saken var det allerede 3 som hadde lagt inn kommentarer. Kl. 00:25 om natta!!

Får se hvordan det utvilker seg iløpet av morgendagen.

 

Du kan jo mekke en ny tråd under "annet om data" marcel, og linke til petition siden, evt. sette den som hjemmeside i profilen din.

 

gjør som de andre jeg:

Linux forumet er ikke akkurat så synlig lenger. Nå må folk gå inn på programvare delen for å se forumet, istedenfor at det ligger rett forran trynet på dem. Det blir ikke helt det samme. Jeg besøker ihvertfall aldri noen av de andre forum delene enn de under hardware, og jeg er sikkert ikke den eneste.

 

Det er litt "upraktisk"

Lenke til kommentar

Jeg er en ny-frelst linux bruker (pga. MarcelSB) og må si jeg er enig med dem som vil beholde forumet på hardware - hadde den ikke vært her til å begynne med hadde jeg sannsynligvis forblitt windows-user ;)

Besides: som som MarcelSB sier tidligere, det er er mye hardware problemløsning relatert til linux så forumet passer under hardware. IMHO :yes:

Lenke til kommentar

Avstemning vil bli lagt til denne tråden. For øvrig kom Egil.B med en konstruktiv PM til meg, og jeg har videreformidlet den til forumstyret.

 

Vi ber dere om å vise litt forståelse, og ha litt tålmodighet. Forumstyret vil ta en diskusjon på dette, så får vi se hva som skjer. Inntil da setter vi pris på at våre eminente Linux-fantaster roer sinnene en ørliten smule. ;)

Lenke til kommentar
Jeg er en ny-frelst linux bruker (pga. MarcelSB) og må si jeg er enig med dem som vil beholde forumet på hardware - hadde den ikke vært her til å begynne med hadde jeg sannsynligvis forblitt windows-user ;)

Besides: som som MarcelSB sier tidligere, det er er mye hardware problemløsning relatert til linux så forumet passer under hardware. IMHO :yes:

Ser at du har samme HK som meg (nesten da)..

hvem Distro har du lagt inn?

La inn SUSE igår... Første distro jeg prøver...

Har du lagt inn HK drivere? Hvordan gjorde du det?

Lenke til kommentar

Jeg syntes Linux-forumet er en naturlig del av hardware.

Mye prat om linux og kompatibilitet med hardware av ymse slag.

Hvorfor forandre på noe som fungerer utmerket?

Når ble linux et "program"?

 

Akkurat nå flyr det bilder gjennom hodet mitt som trekker likheter mellom Bush, Saddam og flyttinge av linux-forumet.

What the h3ll has this world commen to?

Lenke til kommentar

Kjæreste Yummy.

 

Det er ytringsfrihet her i landet, og om man vil starte en underskriftskampanje for å beholde et samlepunkt for befolkningen så er det fult lovlig. Hadde vært fint om du ikke spammet underskriftskampanjen vår med dobbelposting og annet tull.

 

MarcelSB

Lenke til kommentar
Kjæreste Yummy.

 

Det er ytringsfrihet her i landet, og om man vil starte en underskriftskampanje for å beholde et samlepunkt for befolkningen så er det fult lovlig. Hadde vært fint om du ikke spammet underskriftskampanjen vår med dobbelposting og annet tull.

 

MarcelSB

 

Saken er den, MarcelSB, at den korrekte kanalen for å ta dette opp er nettopp i dette forumet. Jeg ønsker på ingen måte å hindre dere i å starte en underskriftskampanje, men ville hjelpe dere til å få framlagt saken på rett måte. For øvrig kom den dobbeltpostingen ved en feil - du bør sjekke scriptet ditt, slik at innlegg ikke postes ved å oppdatere siden... ;)

Lenke til kommentar

En liten notis: Til de av dere som snakket om å hacke forumet - tenk NØYE igjennom hva dere i såfall gjør. Det er ikke lovlig, og vil medføre rettslig forfølgning. Slikt skader bare saken deres, som ærlig talt er stilt noe svakt pga. denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...