perpetrus382 Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Hadde bare Gløersen giddet å ta ut foten ordentlig hadde han kommet videre. Synes det så ut som han var for langt bak til det. Harvey var jo fantastisk rask på oppløpet, min største gullfavoritt, forutenom de norske.
Zeph Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Hadde bare Gløersen giddet å ta ut foten ordentlig hadde han kommet videre. Synes det så ut som han var for langt bak til det. Harvey var jo fantastisk rask på oppløpet, min største gullfavoritt, forutenom de norske. Han var 1 tidel for seint til å bli lucky loser.
archongamer Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Gavepakke til Marit fra Follis. Bare å takke
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Hadde bare Gløersen giddet å ta ut foten ordentlig hadde han kommet videre. Synes det så ut som han var for langt bak til det. Harvey var jo fantastisk rask på oppløpet, min største gullfavoritt, forutenom de norske. Han var 1 tidel for seint til å bli lucky loser. Akkurat.
Step_up Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Det er så pinlig Astrid!Faen! Endret 24. februar 2011 av Step_up
Oreokjeks Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Faen nå begynner det å bli for dumt Flash.
Sjuki Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Faen nå begynner det å bli for dumt Flash. Flash har en bra dag på jobb.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå