Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er Footjob / Fotfetisj ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Fotfetisj er den mest kjente tiltrekningen hos flere. Men det ligger fortsatt usikkerheter rundt det om man skal være åpen med parteneren sin om dette!

Hvor mange av dere har en fotfetisj ?

Jeg vil gjerne også vite hva en Footjob egentlig er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne også vite hva en Footjob egentlig er ?

Tenk deg en handjob, bare at du bruker føttene istedet for hendene ;)

Er det normalt ?

Har du opplevd ?

Skrevet

Mange synes det er litt ekkelt med føtter, det er liksomt litt skittent. Det vel nettopp det som gjør at mange faktisk tenner på det. Selv er jeg glad i dameføtter, i likhet med resten av damekroppen, så lenge de er noenlunde stelt :)

Skrevet

Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ?

Det er ein fetish for føtter, kva meir er det å vite?

Skrevet

Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ?

Det er ein fetish for føtter, kva meir er det å vite?

Har du en slik fetish da ?

Skal se om dette er normalt eller !

Skrevet

Spørs korleis du definerer normalt.

Er det noko fleirtalet av befolkningen har? Neppe. Finnes det folk der ute med fotfetish? Ja. Er du ute etter ein prosent eller enkeltindivider? Uansett finn du sannsynlegvis betre og fleire resultat med Google enn å spørre på eit forum der du får svar frå ti personar.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg syns det er sexy å se dameføtter Det er tærene jeg ser mest på , Hver gang en dame tar av skoa , ser jeg alltid på føttene hennes , ekstra pirrende er det hvis hun har lakket tåneglene med en sterk farge . Er egentlig damene klar over hvor mye føttene betyr for menn. Eller er det bare tilfeldig , egen velvære. at noen damer lakkerer tærene sine ?

Skrevet

Får jeg riktige fine ung jente føtter servert så sier jeg ikke nei takk ;)

Om det er normalt eller ikke driter iværtfall jeg langt opp i.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...