Gå til innhold

Waterchill og 2 radiatorer

Anbefalte innlegg

Jeg har tenk på å bestille WaterChill + en Black Ice pro radiator.. Dette med tanke på at jeg skal ha GPU kjøling senere også.

Har et Chiftech Dragon miditower, om det er plass eller ikke ordner jeg etter jeg har fått settet.. :D

Tror dere radiator i bånn av kabinettet hadde vært lurt? Vifta suger da inn kald luft gjennom radiator, dette må jo være et bra sted og ha den? Eller?

Har da tenkt å ha luftfilter i tillegg slik at ikke hele kabinettet og radiatoren blir fyllt med støv.

Forresten, er det stor forskjell på Black Ice Pro og Black Ice?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så lenge du har litt klaring fra gulvet så vil det gå bra (håper ikke du har vegg til vegg teppe (støv).

Eneste bakdelen med det er at vil dra varmluft inn i kabinettet, men har du feks en vifte i toppen så vil det bare bli fin luftstrøm gjennom kabinettet

Lufta som blir dratt inn blir vel ikke så varm? Har 4 kabinettvifter i tillegg, så jeg håper det hjelper.... Å ha radiator i topp blir litt vanskelig, og ville ikke lufta som ble blåst/sugd gjennom radiator da være varmere enn hvis det kom fra bånn?

Lenke til kommentar

jo, så i ditt tilfelle så er det sikkert greit å ha radiator i bunn

hehe...men for all del, husk filter....ikke kjekt å måtte rydde unna hybelkaninene hver gang du skal inn i pcn :grumpy:

Trodde aldri en vifte kunne dra inn så mye dritt selv før jeg sjekket pcn til en kompis, den har ikke blitt åpnet på 1år. Forran viftegrillene på kabinettet lå der et 5mm tykt filter av støv (han har heller ikke vegg til vegg teppe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...