The_Tom Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Gardiner. Whatever he said ^ Endret 19. juni 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det som kommer ut av kjeften på visse kvinnfolk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Fotball. Har absolutt ingen interesse av å verken se eller høre om det. 4 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 denne tråden 1 Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hurtigruta! FInt og flott og alt det der, men det blir aaalt for mye. Endret 21. juni 2011 av Kvikksølv 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Når folk forteller om personer eg ikkje veit kven er. Greitt nok om det er noko veldig artig eller spesielt som har skjedd, men om eg for eksempel har fortalt ei historie som skjedde med meg, og den som høyrer på svarer "ja, det skjedde med ... også." TOTALT UINTERESSANT! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Hurtigruta! FInt og flott og alt det der, men det blir aaalt for mye. 1 Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Hurtigruta! FInt og flott og alt det der, men det blir aaalt for mye. En ting er å se det på TV, da kan jeg godt skifte kanal. Men når samtlige nettaviser skriver 5 artikler hver seg, hver dag, blir det slitsomt. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Hurtigruta! FInt og flott og alt det der, men det blir aaalt for mye. En ting er å se det på TV, da kan jeg godt skifte kanal. Men når samtlige nettaviser skriver 5 artikler hver seg, hver dag, blir det slitsomt. Så du irriterer deg altså over hurtigruta? Denne tråden er nok mer passelig da.. Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Facebookspill, MGP, DLD, småbarn. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 2. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 Tour de France, nå som det er back on TV. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Bryllupet i Monaco. Bør jeg vite hvem de to uheldige faktisk er? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Er det et bryllup i Monaco? Er det noe jeg burde kjenne til i det hele tatt? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Hver gang jeg åpner en avis for tiden blir jeg spydd i trynet av et bryllup i Monaco elns. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Ah. Jeg leser ikke aviser, so that's probably why Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 90% av alle nyheter på nettaviser Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Hver gang jeg åpner en avis for tiden blir jeg spydd i trynet av et bryllup i Monaco elns. Stakkars, stakkars deg Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Eh, hva behager? Når jeg leser avisa vil jeg bli informert om viktige ting som skjer i verden, det vil si krig, død og økonomiske katastrofer, ikke at en eller annen styrtrik stakkar gifter seg med en golddigger/modell. Du er sikkert en freak som tar seg fri fra skole og jobb for å sitte hjemme og se sossen gifte seg på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå