Gå til innhold

iPhone 5 fremtidsrettet cafe! Prat i vei..


Bmx123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe iPhone 5 blir mer vellykket enn forgjengern..

 

Sannheten er nok at uansett hvor vellykket den blir, vil det alltid være Android-fanboys som hater den. Jeg har HTC selv forresten.

 

Men dette ble en dårlig start på tråden. Blir spennende å se hva Apple kan tilby i neste versjon av iPhone :)

Lenke til kommentar

haha, skjer? Er de råtnende eplene sultne? Fikk de lyst på litt godteri? (Android).. Trodde en gjeng med epler skulle kommentere i vei :whistle: Men når et annet operativsystem kommer å tar dem, blir det frustrasjon. Velkommen, her er et sted du kan slippe ut frustrasjonen din. :blush:

Lenke til kommentar

- 64GB (Evt. microSD støtte <-- Tvilsomt :p)

- Widgets (inkl. startskjermer ala Android)

- Dualcore

- HDMI output

- Bedre og uttagbart batteri

- Flash-støtte...

- Mulighet for kjøp uten abbonement i alle salgskanaler

- 4G kompatibilitet

 

Å håpe på mer enn 2 av 8 blir vel litt i overkant...

Endret av TKMag
Lenke til kommentar

Det siste jeg hørte angående minnet er at grunnen iPhone 4 ikke kom med 64 GB er at de ikke får brikkene holdbare nok i den brikkestørrelsen. Tror de har et krav om at de må tåle 1000 skrivninger/slettinger.

 

Men uansett kan det hende dette problemet forlengst er løst og at iPhone 5 faktisk kommer med 64 GB, eller kanskje til og med mer? :)

 

Mulig den også benytter samme eller bedre kamerabrikke som i Nokia N8, men selv tviler jeg litt på dette da bildene vil ta så mye mer plass.

 

Edit: Hadde en bokstav for mye :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Det jeg liker mest med apple er at de driver skjermoppløsninger fremover. Man finner jo snart 17 tommers datamaskiner med lavere oppløsning enn mobiltelefoner. Så det jeg ser frem til er at iphone får bedre oppløsning og raskere cpu. Økosystemet deres med applikasjoner tilleggprodukter er allerede meget godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...