Gå til innhold

Hvordan sette opp en Minecraft-server og andre serverrelaterte spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemme det arthoz, spesielt vist den er usynket den må ta igjen "tapt arbeidstid"

 

Har litt med sammenhengen til hvorfor speed bug fungere med klokken for klienten.

 

@Brian

 

Hjelper meg ikke om java er det nyeste, må ha spesifikk informasjon slik jeg kan undersøke det. Spesielt om det er 32/64 bit og hvilken rev.

 

Starte den serveren med EXE eller commando linje?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Kommer med litt mer informasjon.

 

Når jeg joiner serveren så kan jeg enten joine med localhost eller IPv4:25565

 

viss jeg bruker router ipen så kommer jeg ikke inn, mens når andre joiner med IPv4:25565

 

så får de failed to connect. Men når de bruker routeripen så kommer de nesten inn

post-183970-0-10041100-1300729595_thumb.png

 

Det står for dem at de logger inn, men så får de "connection lost, timed out"

post-183970-0-68587000-1300729904_thumb.png

 

Ideer?

Lenke til kommentar

Har fått til bukkit og pluginsa og masse nå :D Så veldig hjelpsom tutorial detta her! Takker for det :D Men ett par ting jeg lurte på:

 

1. Når jeg slår av server og på igjen, må jeg skrive save-all eller save-on først for å sikre meg at ikke noe av det jeg har gjort går tapt? Eller skal det vel lagres av seg selv?

 

2. Noen som har en god og enkel plugin for beta, som man kan bruke til å sette opp "blacklist/whitelist" på items og block og sånt. Slik at f.eks ops ikke kan spawne gold ore, osv.

 

3. Har sett noen servere som har flere "ranker" som Guest, da du ikke kan gjøre noe, builder da du kan bygge, også op, admin, osv. Noen som har en plugin for dette?

 

 

 

Det var det jeg egentlig lurte på ... Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...