Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste du bør gjøre er å ta meningene på EA sitt FIFA-forum seriøse. Er bare en drøss 12-åringer som ikke kan skrive og som kun er sur og grinete fordi de ikke vinner 5-0 med West Ham mot Barcelona.

Har ikke vært innom der på 6-7 måneder og det virker ikke som om noe har endret seg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeptisk

Nå er ordren min hos Gamezone.no satt til "i plukkliste".

Avgårde i dag med brevpost, lov å håpe at spillet dukker opp på onsdag.

Har jo selvfølgelig Season Ticket, så er ikke sååå farlig akkurat når det kommer i postkassa.

De får det ikke før imårra.

Skrevet (endret)

+ meg å @elkjøp

Kjenner jeg gleder meg. Frykter at serverne ikke skal takle alle i år også, min store frykt, spillet tror jeg blir bra nok, spesielt med tanke på at jeg synes FIFA 11 var helt fint.

Endret av Teipball
Skrevet (endret)

Brevpost havner ofte som B-post. Altså ikke den posten som er høyest prioritert. So don't get your hopes up yet.

(Tror det er slik)

Endret av Vertical^
Skrevet
Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

Var det ikke noe greier ifjor med samme saken, der mange fikk mail men som enten var ikke spillet sendt allikevel eller så kom det sent?

Skrevet

Kan godt hende, i fjor stressa jeg ikke med å kjøpe spillet siden jeg tross alt hadde det 1 uke før uansett.

Får jeg spillet før torsdag ser jeg det bare som en bonus. Får jeg det etter torsdag blir jeg irritert, men skal nok takle det også.

Skrevet

Nuhvel, for min del er det ikke noe stress. Er opptatt i morra kveld uansett (bandøving), og onsdags kveld kjører som tidligere nevnt Spaceworld midnight launch + turnering på pøbben borti gata. Blir ålreit.

Skrevet

Beklager visst dette er svart på allerede men... visst eg kjøper den season ticket greiene får eg spille det fram til den 29. men da må eg kjøpe det? Må eg deretter kjøpe spillet gjennom xbox live for å evt. fortsette på en karrieremodus? Eller kan eg gå på game/elkjøp og kjøpe det der og fortsatt spille på den samme karrieren?

Skrevet

Hos CDON.com står det at "Varene pakkes"! :dribble: Må huske å drikke nok vann, kommer til å sikle i 2 dager nå...

Sjekka CD.on jeg å, står det samme hos meg å :) Pakk og send da hehe..Regner med at jeg har spillet på onsdag, skal prøve å dra tidlig fra jobben hehe..

Skrevet

Kan hente mitt spill i morgen, men lurer på hvorvidt jeg skal det eller ikke.. Har ikke hatt mulighet til å teste demoen på grunn av tid og null Xbox Live for øyeblikket men det virker som veldig mange mener at FIFA12 til Xbox360 har vært en smule skuffende og at faktisk Pro Evolution Soccer 12 har tatt abnorme steg i riktig retning?

Gjør meg skeptisk til å plukke opp spillet kjenner jeg, for å være helt ærlig så syntes jeg ikke FIFA11 var store forbedringen ifra FIFA10 om det var noen forbedring i det hele tatt, har aldri hatt så mange bisarre bugs i et FIFA spill som med FIFA11.

Skrevet

Enig med deg RamGuy, FIFA 11 var en gedigen skuffelse og gjør at jeg sitter på gjerdet i år. Er glad for at andre kjøper spillet tidlig og tester det siden jeg nekter å gi penger til EA med mindre de fortjener det. Som George Bush så fint sa det: Fool me once (...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...