Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er opp til sony nå å få oppdatert PS store..

Noen som har spilt NHL spillene? Er det defensive presset på Fifa12 ganske likt NHL eller ?

Endret av Blax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert nevnt før, men L1/LB og L2/LT samtidig når du slår pasninger = gull. Da slår spilleren hælspark og det som finere er.

I tillegg er det mye enklere å ta rabona her. Bare å holde inne LT/L2 og lobbknappen. Kan bli endel fine mål i starten, helt til man finner ut at alle gjør det.

Det holder å holde inn RB isteden for LB og LT.

På den rabona greia er genial.

Også bare å holde inn LT og lobbe isteden så du får en høy og vanskelig lobb. Kan sikkert brukes som lobb over forsvar.

Skrevet

Rekker et par kamper. Må opp sånn ca når jeg vil, men merker at jeg begynner å bli trøtt. Faen at vi hadde skikkelig hardcore fotballtrening i kveld..

Hvis jeg orker skal jeg skrive et par linjer om inntrykk etc etterpå.

Skrevet

Har 5/1 piss. Går ikke å oppgradere her heller, prøvd en del. Jaja, bra jeg har mulighet til 100/40 når jeg er nede i Polen og studerer til billigere pris enn det vi betaler her i Bergen!

Skrevet

Har 5/1 piss. Går ikke å oppgradere her heller, prøvd en del. Jaja, bra jeg har mulighet til 100/40 når jeg er nede i Polen og studerer til billigere pris enn det vi betaler her i Bergen!

Ikke overraskende vedr Polen. De har rimelig perverse linjer såfremt du bor sentralt nok :thumbup:

70%

komigjenkomigjenkomigjen

Skrevet

70% her og. Verdt 1time mindre søvn for å få testa Fifa12 imo!

Hadde vurdert det samme om jeg hadde måttet stå opp grytidlig imorgen. Hadde ikke fått sovet uansett ha ha..

Og der installerer vi ja. Bra. Komigjenkomigjen gief epix!!

Skrevet

Prøvde å slå av tactical defending. Etter 4 timer fifa spilling idag var det rett og slett uvant. Må si jeg begynner å like tactical defending veldig godt :)

Skrevet

Prøvde å slå av tactical defending. Etter 4 timer fifa spilling idag var det rett og slett uvant. Må si jeg begynner å like tactical defending veldig godt :)

Bra å lese.

Jeg går rett på for å lære meg dette først som sist. Har ikke alternativ online uansett..

Der er demoen installert. Snakkes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...