Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt går tregere i år. Må være veldig tålmodig i år virker det som, og sette den evt ene sjansen man får! L1 blir brukt mye hos meg, genial å bruke på små flater.

 

Digger fifa12 til nå, veldig vanskelig! Når'n først får dribla av to mann, og satt den i lengste, for en følelse :D

 

Nye features jeg har merka: Holde inne R1 og slå langpasning med firkant. Pasningen blir hardere, og går lavere. Lav markkryper pasning, funker bra!

 

Lite raid jeg hadde med Arshavin, tok det med, bare fordi det så kult ut!

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/93063467

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Det er ikke coveret til Fifa 12?

 

Ronaldinho spiller ikke i Milan lenger, ManU drakten er ikke slik lenger, samt andre drakter, og 3 av bildene er kopiert fra Fifa 10 sitt cover.

 

:lol: Med tanke på når eg skrev førsteposten så er ikke bildet der bildet av Fifa 12 coveret nei.

 

550w_gaming_fifa_12_cover.jpg

 

Der er coveret.

 

Ok, hehe :-P

 

Så ikke at du hadde skrevet det 6.Februar.

Lenke til kommentar

Vanskelig er min første tanke.

Blir også til tider frustrert over Tactical Defending, men når jeg får det til så er det jo klart overlegent det gamle "home seeking"-systemet.

Virker også som om spillet har fått mer tyngde og det går som sagt litt tregere enn 11 (som igjen var tregere enn 10).

 

Er dog en ting, det virker som om AI vinner alle hodedueller overalt på banen. Kan vel telle antall dueller jeg har vunnet på en hånd, etter å ha spilt 8-10 kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...