tc47 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Det må jeg få lov til å si var uflaks, straffe på det der blir gitt rett og slett pga. kampsituasjonen og nesten for å "skape stemning" i kampen. Dårlig dømt, og litt urettferdig. Men kanskje like greit etter "onside-målet" ble annulert?
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 HVA GJØR VI GALT DER?!?!?!? Vi er Arsenal og vi blir dømt vekk i Premier League. Er det rart Fabregas beskylder dommerne for korrupsjon?
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 FY FAEN!!! Jeg HATER alle dommerne i Premier League. Dowd og hans fittetrio burde degraderes til League Two. Dette er det verste jeg har vært med på. Fuck it.
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er et vrak nå, fy faen for noe tull. For en drittomgang
-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Skjønner ikke at det er mulig å rakne så i de sømmer som vi gjør. Helt utrolig. Jeg skylder forsatt på Diaby. Faan ta han.
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Herlig at den hellige ånd er over gutta igjen!
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 HAHAHAHA OMG. DETTE ER DRØYT AV CASTLE! FOR EN KAMP!
Charlo Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå