Gå til innhold

PL: 05.02.2011 Newcastle United v Arsenal, St. James' Park


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha roet meg etter gårdsdagen synes jeg å legge skyld på dommeren blir feil. Jo, det var noen kontroversielle avgjørelser, som også ble utslagsgivende, men helhetlig er dette først og fremst en kollektiv svikt av Arsenal.

 

Vi snakker om fire mål her. Da er det noe alvorlig galt som har skjedd defensivt i laget vårt, uavhengig av dømmingen. Dette er et problem vi har sett så mange ganger tidligere, og ser ut som en forbannelse som ikke vil gi slipp. Disse kampene koster oss muligens tittelen i år, og er et problem Wenger må rette opp i med rask virkning.

 

Med all synsing til side, er faktum at vi faktisk tok ett poeng innpå serieleder United og har et litt bedre utgangspunkt poengmessig enn før denne runden. Kan bli spennende dette her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at Newcastle fikk presse slik de gjorde, som igjen førte til straffesituasjoner og målsjanser. Det er dette jeg kaller en svikt av hele laget. I tillegg til et korrekt rødt kort til diaby, og den mest uinspirerte Arsenalgjengen jeg har sett til nå, synes jeg dette først og fremst er Arsenal kritikkverdig og ikke kun dommerstaben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...