Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mener dere da ikke, stygge? :dontgetit:

 

Nå så jeg kun på sesongen i fjor, og jeg synes ingen av jentene der var stygge utseendemessig. Hadde de bare hatt noe å tenke med så hadde det vært topp. Dessverre er det jo opplest og vedtatt at samtlige som kommer inn på Paradise Hotel har under 60 i IQ.

Lenke til kommentar

Det mener dere da ikke, stygge? :dontgetit:

Nå så jeg kun på sesongen i fjor, og jeg synes ingen av jentene der var stygge utseendemessig. Hadde de bare hatt noe å tenke med så hadde det vært topp. Dessverre er det jo opplest og vedtatt at samtlige som kommer inn på Paradise Hotel har under 60 i IQ.

 

Syns du ikke f.eks. Tine og Cathrine var stygg? Ikke noe jeg ville tatt på byen ihvertfall. Flere der som er greie, men sjelden noen veldig fine. Uansett det er spenningen og dramaet som er morsomt!

Lenke til kommentar

Det mener dere da ikke, stygge? :dontgetit:

Nå så jeg kun på sesongen i fjor, og jeg synes ingen av jentene der var stygge utseendemessig. Hadde de bare hatt noe å tenke med så hadde det vært topp. Dessverre er det jo opplest og vedtatt at samtlige som kommer inn på Paradise Hotel har under 60 i IQ.

 

Syns du ikke f.eks. Tine og Cathrine var stygg? Ikke noe jeg ville tatt på byen ihvertfall. Flere der som er greie, men sjelden noen veldig fine. Uansett det er spenningen og dramaet som er morsomt!

Greit, Tine var ikke av det peneste.

 

Cathrine var vel helt grei ikke toppclass men heller ikke stygg imo.

Lenke til kommentar

Dere tenker på denne artikkelen? :) Kan jo tolkes til å være "gamle" deltagere som har røket ut i årets sesong som kommer tilbake også, slik noen har pleid å gjøre også i de forrige sesongene.

Håper dog det virkelig er snakk om folk som var med i fjor og i forfjor. Nå har jo til og med Nanna sagt at hun kunne tenkt seg et comeback, så man vet aldri. Hadde vært morsomt å se Mats og Kevin igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...