Gå til innhold

Vi har rundet 200 000


Anbefalte innlegg

Litt morsomt at hw.no vil gi premie til et nytt medlem som de ikke engang får tak i. Kanskje bare en som har registrert seg for å stille et spørsmål om noe han lurer på, for så å ikke komme igjen.

 

Derimot har vi trofaste brukere som simen1 og [GDI]Raptor osv. (de første jeg kom på) som bidrar med masse informmasjon, både analytisk og teknisk. Folk som har masse å bidra med til noen ellers dritdårlige artikler. Kunne kanskje vært lurere å gitt premie til noen av disse som takk for "lang og trofast tjeneste"?

Du har et godt poeng!

 

Burde være mulig å kombinere en premie med konkurransen for årets bruker (f.eks alle i semifinalen med i trekningen av noe hyggelig), men dette kan selvfølgelig komme i tillegg :)

 

Når det gjelder hvordan vi teller medlemmer: TSP! Hvor er duuu? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du har tilgang til server-statistikken, kan ikke dere se hvilket nummer du faktisk er på registrert konto. Det vi ser er bruker-ID som blir delt ut på enhver bruker, de som er registrert og de som bare fylte ut skjema. Ikke så mye som kan gjøres med det. Tror ikke det finnes en logg over alle brukerenes "ekte" bruker-ID.

Lenke til kommentar

Aktive forumbrukere blir ofte lagt merke til.

Flere forumbrukere har jobbet med eller i Hardware nettverket. Jeg nekter å tro at dere mener at premien skal gjøres etter "skjønn" eller trynefaktor. Dette var en ekstra liten oppmerksomhet, og da må det gjøres korrekt.

Om kunde 200 000 inn i en butikk bare skulle pante flasker og ha en pakke tyggis skulle vel ikke han tilsidesettes for den faste storkunden bak ham i køen? "Stamkunder" får som regel vite om langt flere konkurranser uansett.

 

Den store hovedvekten av forumbrukerne er ikke aktive på å skrive innlegg, kun som lesere.

Har lest TWCenter.net i årevis uten å produsere et eneste innlegg. Det er mange som ikke føler behov for å skrive alt de har på hjertet....;)

For mange blir forumet et sted å følge med. Jeg er ikke noe god til eller har tid til å følge med på lengre diskusjoner. Så det overlater jeg til andre. Når jeg ikke finner svar på det jeg lurer på, DA poster jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...