Gå til innhold

Noen som har tatt AMDs teknologitest?


Anbefalte innlegg

btw, STC'ene til UPC er ditt! overopphetende dritt ting! fungerer treigt, henger seg opp, rett og slett tidlig MS preg på kvaliteten!

 

når det er sagt, 10 av 11...DVR tingen ja...

 

 

Bytt det hos upc da vel.... har hatt den siden prøveprosjektet for nesten 2 år siden, har aldri hatt problemer. Bilde er perfekt, lyden er i sync... hører mange klager, men de fleste får det bedre når de bytter dekoder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette var jo fnatafastisk enkelt selv for en ikke altfor innvidd 17-åring som megselv... hehe, angående den DVR-saken så har onkel en sånn... ganske kjekk sak, koster mye penger, men lar han ta opp saker i FINFINT format...:) var dot pitch jeg måtte tenke meg litt om på, tok vel egentlig bare det som var mest logisk der... noen som kan forklare hva det er på norsk? (ikke oversett, vær så snille...:p)

Lenke til kommentar
Fikk 404-feil etter å ha fylt ut alt og trykka Submit.

 

404 FEIL???!?? Det var jo bare 12 spørsmål :o

 

404 er en kode for "Siden ikke funnet" ergo stakkaren fikk en meilmelding. :)

 

Quote Terry Pratchet, Reaper Man

Unlike Modo the dwarf, Sergeant Colon did know the meaning of the word 'irony'. He thought it meant 'sort of like iron'.

Lenke til kommentar

The Technology Terminology and Complexity Test

Your Results

Number of correctly defined terms: 11

You correctly defined: Megahertz, SMS, WAP, megapixel, DVR, MP3, DPI, download, Dot Pitch, Web browser, Bluetooth

 

Number of term definitions missed: 0

 

How you compare to people around the world cNumber of Terms Identified Correctly Percent of Original Test Takers

Sample Size = 1,535    

Zero 4%    

1 1%    

2 2%    

3 2%    

4 5%    

5 8%    

6 13%    

7 17%    

8 17%    

9 16%    

10 12%    

11 3% © You are here  

 

Det var jo lett! :D

 

Helt enig! Samme resultat. 8)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg var visst blandt majoriteten her: 10 av 11. Og jeg bomme seff på DVR. Men jeg tenkte da jeg så svaret: "Tenkte jeg det ikke..." :lol::lol::lol:

 

Disse spørsmålene var vel ment for folk flest, også de som ikke var så teknisk interessert som oss. Lurer på hvor bra vi hadde scoret på spørsmål om de europeiske kongehusene.. Tro'kke det nei... :wink:

Lenke til kommentar
var dot pitch jeg måtte tenke meg litt om på, tok vel egentlig bare det som var mest logisk der... noen som kan forklare hva det er på norsk? (ikke oversett, vær så snille...:p)

 

dpi= dot pitch inch

 

Angir antall punkter pr. tomme.

1 tomme=25,4mm

 

Eks.

et bilde som har en oppløsning på 300 dpi, har 300 punkter pr. 25,4mm, eller 11,8 punkter pr. mm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...